Gå til innhold

1991 Bmw E36 318i -->? ombygging til show bil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
1. få hele bilen rustfri og uten bulker.

2.bytte motor og driverk

3.pulverlakere understell

4. bytte interiør.

5. lakkering med efekter

regnet litt på det og regner med bruke 150 - 200k ++

Tenk å mye morsommere det hadde vært for deg å bruke de pengene på en M3! :)

Skrevet

Håper du råd til og kaste bort så mye penger på en sånn bil,hvorfor ikke kjøpe M3??Får jeg spørre hvem som sponser et sånt prosjekt?

Skrevet

som sagt tidligere så er jeg ikke int. i råd fra andre, prosjektet er i gang og det blir fulført samme hvor mange som skal klage på mitt valg. er ikke int i noe alle andre har.

Skrevet
Fremgang? bilder er alltid bra:)

er på jobb så har ikke fått tatt flere bilder, men bilen er straks ferdig sveiset for rust :)

styling er også kjøpt, og begynner kansje å ta ut motor i helga om alt går etter planen ;)

bilder kommer muligens i helga siden alt som blir gjort med bilen blir dokumentert med bilder og video ;)

Skrevet

Hvis du har så mye penger og jatte med, hvorfor kjøper du deg ikke et bedre utgangspunkt? Og du snakket om at du skulle bygge om til m3 eller 325turbo, hvorfor kjøper du deg da ikke en med 325 motor, og et bedre utgangspunkt? Bilen blir sikkert bra den, men jæævla tungvindt!!

men som sagt ditt valg.. Bare sier det siden du prater om så høye summer som opp mot 200.000,- på en sliten gammel e36 :shock:

Skrevet

Herregud, eg blir ikkje sjokka over folk her på forumet lenger...

Kan ikkje dokke la fyren bruke penga på bilen sin som han vil?

Sjå på meg, eg har brukt over 100k på ein sur gammal E30, blir no vel akkurat det samme...

Stå på gutt!! Drit i negative tilbakemeldinger :)

Skrevet
som sagt tidligere så er jeg ikke int. i råd fra andre, prosjektet er i gang og det blir fulført samme hvor mange som skal klage på mitt valg. er ikke int i noe alle andre har.

Supert.

Fint med folk som har egne meninger om E36 her inne, da nesten alle skal ha M3 og original utførelse.

Artig med variasjon også så lenge det ikke ligner på et strykejern når du er ferdig :lol:

Men må si at bilen så veldig pen ut før oppstart og da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...