powerfulglenn Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Hvordan lagde du bmw greiene? Den med rødt lys var drit fet:)
drift king Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Hvordan lagde du bmw greiene? Den med rødt lys var drit fet:) Skar vekk der emblemet sitter og fant ei rett plate og sveste inn som jeg filet ut bmw i. som lys har jeg lagt inn 2 små neonrør.
drift king Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Skjedd noko meir her da?? ikke mer en det jeg skrev litt lenger opp...
powerfulglenn Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Hvordan lagde du bmw greiene? Den med rødt lys var drit fet:) Skar vekk der emblemet sitter og fant ei rett plate og sveste inn som jeg filet ut bmw i. som lys har jeg lagt inn 2 små neonrør. Nice! Ser utsom du har greie på det der Jeg følger med videre
drift king Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Prosjektet vurderes solgt for rett pris pga ingen plass å fortsette med bilen. Bilen er 100% rustfri og klar for montering og lakking. Komplett widebody kit fra riger. se innlegg for info og bilder. på kostet 67000 slik den står nå. Vurderes solgt til høystbydende. ingen skam bud...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå