pajoe Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Hei der du som kjøpte ledningsnett og demonterbar krok på bilopphugning.. Har gjort det samme..Lurte på om du måtte strekke ledninger helt frem? og litt om hvordan du gjorde det?Jeg kjøpte brukt demonterbar krok og ledningsnett på et bilopphøggeri. Alt er originalvare. Enkelt å montere' date=' og endel kroner spart.Mener jeg betalte 2200,- for både tilhengerfestet, og ledningsnettet.[/quote'] Jeg kjøpte brukt demonterbar krok og ledningsnett på et bilopphøggeri. Alt er originalvare. Enkelt å montere, og endel kroner spart.Mener jeg betalte 2200,- for både tilhengerfestet, og ledningsnettet. Trengte ikke å dra noe fremover i bilen. Kun 12V til batteriet, jord, og kontakter som koples inn på eksisterende kontakter ved baklyktene. En releboks måtte festes i en brakett under sikringsboksen bak. Det eneste inngrepet som måtte gjøres, var å bore et 24 mm hull bak støtfangeren til kabelen. dette er jo kurant, da fangeren uansett må demonteres for å montere kroken. Brukte ca 3 timer fra jeg begynte å demontere fangeren, til alt var ferdigmontert. 40 min av dette gikk med til å tørke lakk med hårføner der jeg hadde borret hull.
pajoe Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Elektronikken i releboksen som følger med de originale ledningsnettene, sender signal til lysmodulen om at pdc og tåkebaklys på bilen skal deaktiveres.
LK Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Bumper en gammel tråd siden jeg har litt problemer med det elektriske til hengerfestet. Monterte Westfalia avtagbart hengerfeste,men får ikke det elektriske til å virke. Ledningsnettet er av typen man seriekobler med baklyktene,har interfaceboks,og pluss og minus. Alt dette er satt der det skal,men det er helt dødt i kontakten. Har ingen ledninger til overs heller,men ser at noen har måttet trekke en ledning fram til lysmodulen. Edit: Alt på bilen virker som det skal,og har heller ingen feilmeldlinger. Edit2 Tok alt fra hverandre og satte det sammen igjen og nå virker alt sammen
pajoe Skrevet September 16, 2014 Skrevet September 16, 2014 Hei der du som kjøpte ledningsnett og demonterbar krok på bilopphugning.. Har gjort det samme..Lurte på om du måtte strekke ledninger helt frem? og litt om hvordan du gjorde det? Alt ble koplet inn i originale kontakter i bagasjerommet. Kun hovedstrøm som ble koplet inn i sikringsboks. Denne befinner seg jo også der bak. Dette var til en 97" E39 Touring. Men kontakten er 7pol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå