bmw kjetil Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 bilen har fungert bra etter bremsing, helt til treffe på dokka i helga som var den begynte å lade seinere å gå dårligere.. alt det mekaniske og elektriske var i orden.. tok meg tid i dag til å stikke i verksted,prøvde bilen men blei bare verre og verre! helt til jeg fjerna bakpotta bilen spinner alle gir!! verdens billigste trim sier du så det blir en liten remap ja
bmw kjetil Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 liten oppdatatering : byttet ut z58 med z45 med nye ruller og stål vipper var hos volden i går å fikk gledelige tall!
bmw kjetil Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Og ikkje minst, kva turbo? dette er på 2 bar 0.25mm løft kjører comp ct4 6265
bmw kjetil Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Gratulere iallfall!! Kjempe tall det der takk takk er mere å hente! skal bytte til precision eller garret med raskere spool up etter sesongen. er litt seint ladetrykket! volden mente vi kunne klemme ut hundre hk til
bmw kjetil Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 æsj har trykk i vannsystemet! vannet i eskpasjonstanken alt kaldt.. kan det være dårlig topppakning? kjører orginal pakning med o ringet blokk.
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 æsj har trykk i vannsystemet!vannet i eskpasjonstanken alt kaldt.. kan det være dårlig topppakning? kjører orginal pakning med o ringet blokk. lest hele tråden nå (ikke så lang menne) mener jeg henta noe deler hos deg en gang synd med trykk i vannsystemet, er vell fort gjort å sjekke toppakninga? men er vell 885 topp, de har jo tendens til å sprekke.
bmw kjetil Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 æsj har trykk i vannsystemet!vannet i eskpasjonstanken alt kaldt.. kan det være dårlig topppakning? kjører orginal pakning med o ringet blokk. lest hele tråden nå (ikke så lang menne) mener jeg henta noe deler hos deg en gang synd med trykk i vannsystemet, er vell fort gjort å sjekke toppakninga? men er vell 885 topp, de har jo tendens til å sprekke. har ikke 885 topp. men de kan jo såklart sprekke. men vannet holder fin temp. så tror ikke toppen er sprekt.
janerik171187 Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 æsj har trykk i vannsystemet!vannet i eskpasjonstanken alt kaldt.. kan det være dårlig topppakning? kjører orginal pakning med o ringet blokk. lest hele tråden nå (ikke så lang menne) mener jeg henta noe deler hos deg en gang synd med trykk i vannsystemet, er vell fort gjort å sjekke toppakninga? men er vell 885 topp, de har jo tendens til å sprekke. har ikke 885 topp. men de kan jo såklart sprekke. men vannet holder fin temp. så tror ikke toppen er sprekt. åssen topp har du da a? skal jo være noe trykk på kjølesystemet, men kan jo være en luftboble som kødder og lager uvanlig mye trykk, sikker på at det ikke er noen kjøleveske lekkasjer? (som da og kan gjøre at luft kommer inn i systemet.)
bmw kjetil Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 jo jeg har fabriksny 885 topp hehe kan jo såklart ha igjen litt luft i systemet, men syntes vi fikk luftet en bra i går.. men etter litt kjøring blei slangene stein harde
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hadde nøyaktig samma prob med min, da var det toppakningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå