bmw kjetil Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 da er xyz drift spec coiloverne bestilt:)
bmw kjetil Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 endelig fikk jeg av det jævla registerdrevet hehe. måtte til slutt gå løs på det med vinkelsliper og alt annet som kunne bankes med:) så nå er nytt drev bestilt samt vannpumpe og nye deksler rundt om
Stale_H Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Er dette gamle Engen Racing e30n? Henning Engen tror jeg han het! Ser hvertfall meget lovende ut dette
bmw kjetil Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Er dette gamle Engen Racing e30n? Henning Engen tror jeg han het! Ser hvertfall meget lovende ut dette stemmer det:) byttet solgte den til meg for 2 år siden.
Stale_H Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Du har nå hvertfall et alvorlig godt utgangspunkt da
bmw kjetil Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Du har nå hvertfall et alvorlig godt utgangspunkt da hehe. kan ike akk klage nei:) vært godt stelt med denna bilen:)
|Ole| Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Hadde du problem med og få kassa i revers og 5 gir før du bygde om oppfestninga?Har du eit bilde litt lenger ifra så eg ser nøyaktig kva du har gjort med oppfestninga til kassa? nei den går fint i alle gir:) men kan fikse noen bilder av det:) Fiksa du eit par bilder? Skal til med dette sjølv no serru Får trykkplata mi i løpet av veka serru
bmw kjetil Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Hadde du problem med og få kassa i revers og 5 gir før du bygde om oppfestninga?Har du eit bilde litt lenger ifra så eg ser nøyaktig kva du har gjort med oppfestninga til kassa? nei den går fint i alle gir:) men kan fikse noen bilder av det:) Fiksa du eit par bilder? Skal til med dette sjølv no serru Får trykkplata mi i løpet av veka serru skal ned i garasjen senere i kveld. kan knipse litt da:)
|Ole| Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Sjå der ja, no fekk eg litt meir idè`er i skallen Tusen hjertelig takk for bildet
bmw kjetil Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 fått oljekjøler, flenser til turbo. nytt register drev og deksel. montert carbon speil og slipt hjulbuer. blir sveising av turbo og register bytte i morgen:)
bmw kjetil Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 noen som har lista over høyre vindu? helst crom.
|Ole| Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Sei meg, det girkasse opphenget. Er det festa i dei originale boltane som går på skinner der?
bmw kjetil Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Sei meg, det girkasse opphenget. Er det festa i dei originale boltane som går på skinner der? jepp det er den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå