|Ole| Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Sei meg, det girkasse opphenget. Er det festa i dei originale boltane som går på skinner der? jepp det er den:) Ok, og det holder som fy? Eg hadde trudd att dei "skinnene" ikkje klarer effekten? Sjølv om kassa skal sitte ganske i ro når man har skrudd den opp
bmw kjetil Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Sei meg, det girkasse opphenget. Er det festa i dei originale boltane som går på skinner der? jepp det er den:) Ok, og det holder som fy? Eg hadde trudd att dei "skinnene" ikkje klarer effekten? Sjølv om kassa skal sitte ganske i ro når man har skrudd den opp den holder den. er kryss sveisa i tilleg da:)
bmw kjetil Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Ok, takker for tips igjen ingen årsak du:)
bmw kjetil Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 da er toppen av for vippearm bytte:) får samtidlig rengjort toppen. noen oljekanaler som begynte å bli tette så da blir det nye pakninger på alt og eksosbandasje på grenrør
bmw kjetil Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 da er bilen på hjula igjen det blei racing coilovers fra gs. fått på vippearmene,sveist ferdig til turbo+ at toppen er på igjen datasprutet er like rundt hjørne også! skal legge ut litt bilder i morgen
bmw kjetil Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 gått litt fort i svinga her hehe har ikke rukket å tatt bilder. bilen står nå hos protrim for montering av electromotive tec gt+ mapping og bremsing skal legge ut bilder av bilen og bremsepapirer når jeg får den igjen
bmw kjetil Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 sjedd lite her i det siste.. fikk igjen bilen fra protrim da jeg ikke hadde kompresjon pa den ene sylinderen nye ventiler har blitt satt inn og bilen er på ny hos protrim for et nytt forsøk hehe
bmw kjetil Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 bilen er bremset. pga av litt for stor turbo å for slakk wastegatefjær så fikk jeg 488 på hjula på 1.5 bar. har 1 kg på 5000rpm hehe. så nå blir det ny turbo og evt bytting av wastegate og ny eksos hele veien slenger opp bilder i løpet av uka
SpiderPig Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 bilen er bremset. pga av litt for stor turbo å for slakk wastegatefjær så fikk jeg 488 på hjula på 1.5 bar.har 1 kg på 5000rpm hehe. så nå blir det ny turbo og evt bytting av wastegate og ny eksos hele veien slenger opp bilder i løpet av uka Grattis med fine tall
bmw kjetil Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 bilen er bremset. pga av litt for stor turbo å for slakk wastegatefjær så fikk jeg 488 på hjula på 1.5 bar.har 1 kg på 5000rpm hehe. så nå blir det ny turbo og evt bytting av wastegate og ny eksos hele veien slenger opp bilder i løpet av uka Grattis med fine tall takker fikse 500 tallet over nyttår
SpiderPig Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 bilen er bremset. pga av litt for stor turbo å for slakk wastegatefjær så fikk jeg 488 på hjula på 1.5 bar.har 1 kg på 5000rpm hehe. så nå blir det ny turbo og evt bytting av wastegate og ny eksos hele veien slenger opp bilder i løpet av uka Grattis med fine tall takker fikse 500 tallet over nyttår Har planer om å tippe 500 til sommern jeg også hvor skaffa du innsuget ditt?
bmw kjetil Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 det liker vi var en fra sverige som laget det til forrige eier
bmw kjetil Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 ookei, kjører du vanlig bensin? kjører e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå