PM.Hagadøkken Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Vil legge til at 488hk på hjula oppe hos ProTrim er veldig bra, da det er en streng benk!! helt rått!
bmw kjetil Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Vil legge til at 488hk på hjula oppe hos ProTrim er veldig bra, da det er en streng benk!! helt rått! hehe du får ingen skrytehester hos dem nei bilen går fælt!!
bmw kjetil Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 etter litt kjøring i går mistet jeg plutselig oljetrykket veit ikke om det er mekanisk eller bare en feil på føler eller måler, men fikk uansett stoppa bilen rimelig fort, så i øyekroken at måleren datt
e30 tic Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 etter litt kjøring i går mistet jeg plutselig oljetrykket veit ikke om det er mekanisk eller bare en feil på føler eller måler, men fikk uansett stoppa bilen rimelig fort, så i øyekroken at måleren datt Alltid greitt å ha den orginale giveren i tilleg til oljetrykksklokke.. Dersom den mistet signal pleiere de målerne jeg har hatt å gå rett i maks..
bmw kjetil Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 etter litt kjøring i går mistet jeg plutselig oljetrykket veit ikke om det er mekanisk eller bare en feil på føler eller måler, men fikk uansett stoppa bilen rimelig fort, så i øyekroken at måleren datt Alltid greitt å ha den orginale giveren i tilleg til oljetrykksklokke.. Dersom den mistet signal pleiere de målerne jeg har hatt å gå rett i maks.. ja er sant det. tenkte jeg bare skulle skru av oljetilførselen til turboen. dra den på starteren å se om det kommer noe olje.
|Ole| Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Vist du plutsleg mista oljetrykk er det jo som regel oljepumpe, smal sak men kjedelig sak. Godt det snart er vinter Uansett så er det heilt sikkert målern som kødder seg
Pernezz Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Ny M21 oljepumpe koster rundt 1600 kr hos Koed
bmw kjetil Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 jada sikkert bare pumpa men er fanken meg skummelt hvis man er uoppmerksom. har ny pumpe liggenes. skal gå over bilen til helga
oddis Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Denne motoren din har da ikke gått så mye siden Henning bygde den... og husker jeg rett satte han på sprell ny oljepumpe. Monter en mekanisk Tess industrimåler og mål trykket så du er sikker.
bmw kjetil Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 motoren har gått lite ja, heller ingen dum ide det skal gå over motoren i helga
|Ole| Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 motoren har gått lite ja, heller ingen dum ide det skal gå over motoren i helga Eg er 95% sikker på att du har oljetrykk
SpiderPig Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Det kan jo være noe drit som har tetta oljesila.. pakningssilikon f.eks
bmw kjetil Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 hehe håper det bare er en baggatell har egentelig hatt veldig bra oljetrykk helt til det datt på sekundet...
Turbo325 Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Det kan jo også vere mutteren på olje pumpa so har løsna, da går drevet på pumpa rundt men akslingen står i ro
bmw kjetil Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 noen tips til ei skuddsikker drivlinje uten alt for mye kapping i travers el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå