Frankkkk Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hei. Idag kjøpte jeg meg min 6. bil og min 3 bmw i en alder av 15 år Bilen er en orginal 535IA e34 som har gått 220 000km. Er også M5 intriør. Det som må gjerast på bilen er : Fikse lyset i kilometerstanden, selgeren sa det var ein jording som ikkje var kobla i, difor virker helder ikkje kjørecomputeren og cruisekontrollen. Noen som har peiling på dette ?` Begge framskjermene må lakkes, pga kjøpt helt nye og montert og ikkje behandlet. Bremseskivene framme må skiftes pga slitne Planer: Montere og lakkere M5 fanger bak som følgte med bilen. Kjøpe M5 sidesjørt og framfonger. Montere og lakkere nye speil. Ut med M5 interiøre og rense dette, og sjekke etter rust under golvmattene. Lakke oppigjen V8 fronten pga feil farge . Kjøpe nye baklykter. Kjøpe refleksplate. Sote rutene helt fram. Nye felger tips? Bilder:
Eystein Ose Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Endeli lagt den ut ja! Kan bli bra dinna:)
BmOle Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Se der ja frank! kjøpte opp alle bilene han hadde vi ! ;D V8 fronten er utrooolig stilig i forhold til den orginale.. Har V8 front jeg og! Det med jordinga tror jeg du skal opne opp speedometeret og se baki, han som har vært der før er en liten vinglepetter så, (håper han ikke er her inne(A) Den er jo ikke heeelt orginal, vet litt om bilen:) lykke til, fint objekt!
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Se der ja, dette ser jo ut til å være et lovende prosjekt. Ikke alle som kjører rundt i en 535 i en alder av 15 år. Ser ut til at du har alle de rette planene til å følge opp med, så dette blir helt sikkert bra. Vedr. det elektriske problemet ditt er det litt vanskelig å si uten å kunne være tilstede å feilsøke litt selv, men legger du ut en tråd i "teknisk" seksjonene kan det godt være at du får noe respons.
Frankkkk Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Se der ja frank! kjøpte opp alle bilene han hadde vi ! ;DV8 fronten er utrooolig stilig i forhold til den orginale.. Har V8 front jeg og! Det med jordinga tror jeg du skal opne opp speedometeret og se baki, han som har vært der før er en liten vinglepetter så, (håper han ikke er her inne(A) Den er jo ikke heeelt orginal, vet litt om bilen:) lykke til, fint objekt! Takk takk
Frankkkk Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Se der ja, dette ser jo ut til å være et lovende prosjekt. Ikke alle som kjører rundt i en 535 i en alder av 15 år. Ser ut til at du har alle de rette planene til å følge opp med, så dette blir helt sikkert bra. Vedr. det elektriske problemet ditt er det litt vanskelig å si uten å kunne være tilstede å feilsøke litt selv, men legger du ut en tråd i "teknisk" seksjonene kan det godt være at du får noe respons. Takktakk Skal prøve å opptatere med masse bilder Får bilen i morga eller mandag so skal sjå litt på km stand greiene då
Frankkkk Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Jaa, fe no håpe ej gjenomføre de no da
Sheamus Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Har en 535 selv Men du må gjøre noe med den front, syns helt bare blått der
///FredriK.S Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Gratulerer med flott bil Har selv en 535, og må si det er veldig artige biler. Dog er jeg 17år og har manuell Tror det blir bra med de planene du har, men som han over sa. Så litt rart ut med det blåe rundt grillen.
Frankkkk Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Takktakk Skal lakke de blåe runt grillen , men må berre få henta bilen først
Frankkkk Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Då va bilen henta Bilen fungerte fint heilt til eg fekk den i garasja. Gjekk i 10 min so sprak radiatoren So sei frå vist du he en ekstra . Då vi henta den Radiatoren sprakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå