bård Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Siden jeg aldri har laget noen tråd på tidligere M3 prosjekter, så tenkte jeg å lage en liten tråd om det nye prosjektet. Skal prøve å oppdatere litt dag for dag og være flink til å ta bilder. Bilen jeg bygger på er en 318iS som skal bygges om til 98 M3 3,2. Ombygging skal selvfølgelig godkjennes hos BT. Farge blir mest sannsynlig Lemans eller Montego blå, har et sett 2-delte bbs og et sett 3-delte Work felger som skal på, er ikke helt bestemt hva det blir ennå. Fikk satt inn bilen ista og såvidt begynt å demontere litt. Satser på at jeg får tatt en tur opp i morgen så jeg får ut motor og div. Legger ved et par bilder fra det lille jeg rakk idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Dette må jeg følge med på Er det vanskelig å få den godkjent motorbytte, siden det satt firer i bilen orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 sykt kult prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Er det mulig jeg så denne på Nesttun i Bergen for noen dager siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Blir bra dette skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 tar du inn donorbil eller?=) Såg ut til og være i grei stand den isen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Da har jeg fått gjort litt idag også, men fikk selvfølgelig ikke henta motorjekken, så motoren står der like stygg desverre. Sa fikk tatt ut seter, taktrekk lister og div, samt fjernet koffertlokk og div i bagasjerommet. Siden jeg ikke fikk tatt ut motoren tok jeg heller ut bkf, og ecu. Håper jeg får henta motorjekken en av dagen til uka så jeg får hivd ut motor og begynt å gjøre motorrommet klart for lakk og ny motor. Selvfølgelig hadde forrige eier av is'n satt låsbolter på hjula, så fikk ikke rivd av de heftige 15":( Tok et par bilder, ikke så veldig spennende men.. Overraskende bra for rust i bakplate, reservehjulsbrønn og batterikasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Går akkurat å få godkjent motorbyttet fra 4'er til 6'er, men marginene er selvfølgelig små. Bilen kan umulig ha blitt observert på Nesttun:) Har en donorbil stående klar, skal se om jeg får tatt et par bilder av den en av dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 denne du bygger på bestilling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 denne du bygger på bestilling ? Jeg vet hvem som kommer til å kjøpe den ja:) Du hadde vel kjøpt gamle bilen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 denne du bygger på bestilling ? Jeg vet hvem som kommer til å kjøpe den ja:) Du hadde vel kjøpt gamle bilen hans? ja den kjøpte jeg ja men den har fått ny eier igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Glad i å bytte litt bil du også ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hva havner et slikt bygg på ferdig godkjent da ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Glad i å bytte litt bil du også ja:) hehe elskar det! neida.. håper jeg har funnet bilen jeg kan slå meg til ro med en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hva havner et slikt bygg på ferdig godkjent da ca? Det kommer veldig an på hvor mye som skal skiftes ut og oppgraderes osv, går an å bygge relativt billig, men da blir resultatet deretter også. Denne blir en påkostet variant. Så gleder meg til å få satt inn motor og montert nylakkerte deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå