Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

Siden jeg aldri har laget noen tråd på tidligere M3 prosjekter, så tenkte jeg å lage en liten tråd om det nye prosjektet. Skal prøve å oppdatere litt dag for dag og være flink til å ta bilder. Bilen jeg bygger på er en 318iS som skal bygges om til 98 M3 3,2. Ombygging skal selvfølgelig godkjennes hos BT.

Farge blir mest sannsynlig Lemans eller Montego blå, har et sett 2-delte bbs og et sett 3-delte Work felger som skal på, er ikke helt bestemt hva det blir ennå.

Fikk satt inn bilen ista og såvidt begynt å demontere litt. Satser på at jeg får tatt en tur opp i morgen så jeg får ut motor og div.

Legger ved et par bilder fra det lille jeg rakk idag.

xnm6yanlyclsk9xe30bd.jpg

l36fiz6rs5iamy0ppu67.jpg

vij6teywkbp7k1j2qd56.jpg

iohjvjnwtduc3wuzf82z.jpg

ucjbggkkt97fhxw6xwag.jpg

rh52uuczo1ayygfgst8k.jpg

ttfb8hgu8yl51b286gnt.jpg

gki99zcey8vdlxcxin6d.jpg

97ba51wanjmsjfyuvsrn.jpg

ntreot3qh3fn59qao5jq.jpg

hiy487iy9563n65l87sd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått gjort litt idag også, men fikk selvfølgelig ikke henta motorjekken, så motoren står der like stygg desverre.

Sa fikk tatt ut seter, taktrekk lister og div, samt fjernet koffertlokk og div i bagasjerommet. Siden jeg ikke fikk tatt ut motoren tok jeg heller ut bkf, og ecu. Håper jeg får henta motorjekken en av dagen til uka så jeg får hivd ut motor og begynt å gjøre motorrommet klart for lakk og ny motor.

Selvfølgelig hadde forrige eier av is'n satt låsbolter på hjula, så fikk ikke rivd av de heftige 15":(

Tok et par bilder, ikke så veldig spennende men..

Overraskende bra for rust i bakplate, reservehjulsbrønn og batterikasse..

v75b9tpqfudjgpcmc80n.jpg

5tz9qsj9mvcnexewpsy3.jpg

cgqvy86ur0sj0ieiw7o8.jpg

n398ceoctw68x8jcsz6m.jpg

bwsr8276z26pxoi6phjt.jpg

7aok0g6kawlcqkf5f7pi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går akkurat å få godkjent motorbyttet fra 4'er til 6'er, men marginene er selvfølgelig små.

Bilen kan umulig ha blitt observert på Nesttun:)

Har en donorbil stående klar, skal se om jeg får tatt et par bilder av den en av dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva havner et slikt bygg på ferdig godkjent da ca? :)

Det kommer veldig an på hvor mye som skal skiftes ut og oppgraderes osv, går an å bygge relativt billig, men da blir resultatet deretter også. Denne blir en påkostet variant. Så gleder meg til å få satt inn motor og montert nylakkerte deler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...