Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

Fått litt deler i hus nå, men selvsagt ikke det jeg trenger mest, coilovers og bremserør bak. Har ventet 2,5 uker på deler fra koed nå, fikk et par ting idag men det jeg trenger for å få på eksos mellomaksel og bakstilling, som igrunn er det eneste som mangler nå bortsett fra nye hjulbuer og lakk. Legger ved bilder av delene som kom idag, Girkule i skinn m/lys, ytre/indre endeledd på begge sider, bakrutesenker, bensinfilter, rør mellom raddis og eksp.tank, camberjustering foran og forsterkede dempertopper bak. Legger ved bilder av delene:

y26w2otymnk6wnfz1n8i.jpg

d69cdzfpolf5thov8iaz.jpg

r2shnp7w513sytvms9wa.jpg

Fikk ikke montert annet en bensinsystemet og EWS i dag, så nå går motoren hvertfall, digg å vri om nøkkelen og motoren maler som en katt på første turn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en liten filmsnutt fra oppstart, men orker ikke styre med å legge den ut, ble elendig kvalitet ettersom tlf var nesten tom for batteri, så hakket litt på slutten, får heller slenge ut en når eksos og alt er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut dette her! Har det skjedd noe i det siste?

Takk for det :D

Skjedd lite i det siste, venter fortsatt på deler fra koed, i dag er det 3 UKER siden coilover og div ble bestillt der, men det har ikke kommet ennå. Frustrerende! Så får se om ikke jeg får begynt å demontert litt på det andre prosjektet også. Blir rastløs når jeg ikke får skrudd og ordna litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gromt detta :)

Takk for det:)

Bestillte det bremserøret jeg venter på fra Koed hos Bilsalongen i skien på fredag og det hadde kommet nå, så da kan jeg få på plass bremserør bak, bensintank, bakstilling og eksos hvertfall. Men må nok vente til over påske med coilovers og div fra koed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut detta bård.. fin farge på bilen=)

Godt fornøyd med fargen ja, gleder meg til å få den på resten av bilen:)

Fått solgt 325'n da?

jepp.. gikk til en kar i stavanger.. =) hehe.. gleder meg til å se ferdig prosjekt;) artig å fått sitti på en tur=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, denne tråden har ikke jeg sett :? Blir knall dette Bård, det var deg jeg møtte i rundkjøringa foran sykehuset idag? Litt sent oppe med armen skjønner du :D

Superriktig farge på riktig bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt småtteri igår, men venter fortsatt på deler fra koed, gått 4 uker siden bestilling så begynner å bli utålmodig nå..

Men har hvertfal fått byttet bremserør og nye stålomspunnede slanger, fått på bakstilling med nye powerflex foringer og fått på mellomaksel. Så nå venter jeg kun på coilovers eksospakninger/bolter osv fra koed så er bilen kjørbar. Da skal den avgårde å få nye hjulbuer og ny farge :D

Fikk også prøvemontert to av hjulsetta for å se hvor mye jeg må valse..

Noen bilder.

v099hcy1ta8t2tu8iduw.jpg

mt9950wxui8qmgmxla0d.jpg

sffyvzhtiwbgp2a35969.jpg

rc0v72092y0a9s4enz7u.jpg

BBS vs WORK Work felgen har montert feil innerring på men blir uansett riktig med hvor mye de bygger utover.

fja69yxva11bcrugd8mx.jpg

BBS går akkurat ut til hjulbue kant så må valses litt for å få plass til de.

ypfdhfhzu6r3nferzyyn.jpg

qgsq7zly6xbvxp9l67hk.jpg

nf4qyxqeiqwrrzx0b1si.jpg

bgfdpoyl52nvz9jxh39l.jpg

Workene passer bra, så de kan det kjøres DTM-stuk med:) men blir vel litt valsing og spacer for å få det fint, er forøvrig BBS'ene som skal på denne bilen, mens Work skal på en annen M3 som jeg såvidt har begynt å demontere. Begge settene skal selvfølgelig renoveres..

gq17d28zkepavzfh6n7m.jpg

xqla4qpkeiehrl5oa60f.jpg

9wg1b408v5qn9puf7fnt.jpg

vh3g061gpwv7842e6uux.jpg

lmg7rajn9tdnrwu1voo6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...