Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

jepp. får gjøre det når jeg kommer oppom deg. Nytter ikke lage tråd med de RØYKSIGNALENE jeg har med min internett :lol:

Hehe, nei røyksignaler var vel i utgangspunktet kun for varsling/korte beskjeder, så egner seg vel ikke for bilder og sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor skal egentlig kullfilteret i motorrommet sitte ? Har du bilder ? :D

Har ikke bilder av det, på iS sitter det på dempertårnet på førersiden, men på M3 ligger det vel under ekspansjonstanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal egentlig kullfilteret i motorrommet sitte ? Har du bilder ? :D

Har ikke bilder av det, på iS sitter det på dempertårnet på førersiden, men på M3 ligger det vel under ekspansjonstanken.

Den gjør vel ikke det på en norsk bil ? Vet den gjør det på en engelsk.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal egentlig kullfilteret i motorrommet sitte ? Har du bilder ? :D

Har ikke bilder av det, på iS sitter det på dempertårnet på førersiden, men på M3 ligger det vel under ekspansjonstanken.

Den gjør vel ikke det på en norsk bil ? Vet den gjør det på en engelsk.... :)

Det pleier å ligge horisontalt på innsiden av venstre dempertårn på ikke M3, men på M3 mener jeg det ikke er plass. Bygde om fra en svensk donorbil for noen år siden, mener at den hadde kullfilteret under ekspansjonstanken.

Men er ikke sikker, det eneste som er sikkert er at jeg alltid kaster det kullfilteret LANGT vekk, er jo bare unødvendig rot i motorrommet og ekstra vekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke gjort like mye som jeg planla idag, grunnet at jeg gikk tom for slipemiddel, så fikk bare sveisa noen småhull samt noen braketter, fikk ikke de siste jeg mangla i dag så håper de kommer i morgen:)

Slenger ved et par bilder av det lille jeg fikk gjort, håper jeg kan få lakkert motorrommet i løpet av uka.

Kjøpte ny sveisegrunning idag, 1000 kr/l billig:) Håper den gjør jobben hvertfall, fikk anbefalt den av en kompis som driver som oppretter, så da er den sikkert god nok.

2zswtj0j0nejhix5l2ia.jpg

Ikke ferdig med å sveise, så heller ikke slipt ned alle sveisene som dere ser.

wxsorht1rkz2b2kfbe1i.jpg

Hatt på litt brunox for å ta rust i porene, ettersom det var litt overflate rust etter en gammel skade.

r8xhxzrfp2m7o2be4lnv.jpg

odjfe3btwalcvlg5zw59.jpg

7xauf56gw2fjz72fruty.jpg

ry2g7jiwwd1foij53nte.jpg

2oys9efohq18ztlaqyae.jpg

v9q83oflvwb66l4exap4.jpg

v9q83oflvwb66l4exap4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg må låne litt av den sveisegrunninga bård. Så kan du få noe penger av meg :) Regner ikke med du får brukt opp den med engang uansett ^^ 1000kr/l det er jo helt villt! spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du driter i hele kullfilter boksen ?? Hva gjør du da med den blå slangen som kommer fra tanken som igjen kobles inn på den lange blå slangen fra kullfilteret ?? :D

Dropper hele boksen ja, funker fint det, samtidig som det blir mindre dilldall i motorrommet. Den blå kan du bruke som lufting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg må låne litt av den sveisegrunninga bård. Så kan du få noe penger av meg :) Regner ikke med du får brukt opp den med engang uansett ^^ 1000kr/l det er jo helt villt! spør du meg..

Det som blir til overs skal jeg lakke bilen min i, grunninga ser ut som Marrakesch;)

Fikk akkurat melding fra Bilsalongen i skien om at siste brakettene var ankommet, så får snart stikke å hente de, da skal vi få sveisa litt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så du var ute og kjørte istad. Er ikke vanskelig å legge merke til med bakluka di altså. Haha!

Hehe, ikke vanskelig det nei, kanskje jeg skal bytte til rødt eller grått;)

Er heldigvis ikke lenge til den skal under kniven nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...