DanielMK Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 6500,- for å lakkere en ny frontfanger til BMW e60, bilskadesenteret på Voss. Dyrt? Ja, sykt dyrt, spør du meg.. (men var lur, og kjørte ned til et privat lakkeringsverksted og spurte pris der, 3500 skulle de ha, så kjørte eg opp igjen på bilskadesentert (som er mye proffere, og har garanti) og fikk samme pris der - heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Har fått pris på 5000,- for å lakkere min E39 touring, da demonterer jeg og matter ned selv, dette er på lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Betalte 2000,- for lakkering av 2stk sideskjørt, som hadde annen farge i utgangspunktet, samt en Mtech2-vinge til E30, som måtte sparkles og mattes ned før grunning og lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoomasi Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 heldig du Ja var veldig heldig,spurte akkurat til rett tid Hvor er dette i Tønsberg? Noe som er av int for han en gang til ? skulle ha lakka Touringen, pusser alt selv, før lakk.. Thomas Horten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Betalte kr 15.000,- for hellakkring av min cab. Leverte bilen uten løse deler. Fangere, lister, skjørt, lys osv ble demontert av meg hjemme før bilen ble fraktet på henger. Dette var svart pris. Hadde ingen bekjentskap med folkene som jobbet der og det var heller aldri noe spørsmål om kvittering eller ikke Hvis ikke hadde det kommet på over dobbel pris, og så mye er kanskje ikke en E36 verdt å koste på. De pusset, fjernet rust og gjorde all grunnjobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 heldig du Ja var veldig heldig,spurte akkurat til rett tid Hvor er dette i Tønsberg? Noe som er av int for han en gang til ? skulle ha lakka Touringen, pusser alt selv, før lakk.. Thomas Horten Var i Oslo,beklager men han tar ikke på seg så store jobber lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå