MeSs Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Driver å bytter bakstillinga på bilen nå, og på venstre side bak på bærebrua (?) så er det 3 bolter.. 2 av disse var knekt!!!!! Er ikke mulig å få noe tak på de, hva skal jeg gjøre? Får så leia av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Trinn 1: Få ut de glosene du måtte ha på hjertet. Trinn 2: Få deg en god natts søvn. Trinn 3: Bor av hodene på boltene, ta ned bakstillinga og bruk en wisegriptang til å skru ut boltene. Eller bor et hull midt i boltene slik at du kan kjøre inn en avdrager (grisepikk). 565 eller varme kan gjøre jobben lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Har du sveiseaperat? vist du har dette,, Sveis på en tykk bolt/mutter varm rundt bolten,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Trinn 1:Få ut de glosene du måtte ha på hjertet. Trinn 2: Få deg en god natts søvn. Trinn 3: Bor av hodene på boltene, ta ned bakstillinga og bruk en wisegriptang til å skru ut boltene. Eller bor et hull midt i boltene slik at du kan kjøre inn en avdrager (grisepikk). 565 eller varme kan gjøre jobben lettere. 1: Det kan du trygt si jeg fikk.. 2. 8timer 3. Skal testes, har ikke grisepikk da. Har du sveiseaperat? vist du har dette,,Sveis på en tykk bolt/mutter varm rundt bolten,, Har ikke det heller, men har en kompis som jeg kanskje kan få til å komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Istedet for grisepikken kan du bruke en gammel torx å slå inn i det oppborra hullet. Men 565/wd40 og litt varme bør en ha da. Det er en helvettes jobb uten rett verktøy og skjer hele tiden Håper du får den ut uten å slipe den ut Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå