ceikko Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Hallo! tenkte bare å slenge ut en tråd om det vi gjør på bilen min. Er 15 år og blir 16 til sommeren, så blir en fin bil å øvelseskjøre i. Er en 325i E30 86mod som jeg kjøpte før en billig penge hos en bekjent. (Er faktisk bare 2 eiere som har hatt denne bilen, og vi kjenner begge.) Toppen var gåen på den og han giddet ikke å ordne den. Så jeg og pappa har fikset hele toppen nå og skiftet det meste som går ant å skifte av pakninger. Vi har også tenkt å pusse ned hele bilen og omlakere den. Tenkte bare å legge ut dette for å høre om råd og sånt. Er for det meste ferdig med motoren og har bare det ytre igjen. Det som skal kjøpes utvendig er: - bak og front fanger - Bak lykter - Nye dekk (kjøpt brock b1) - nytt anlegg - kanskje nye stoler, helst sports stoler. Vist det er noen som vet om sider/plasser der de selger disse delene i rimelig priser, si i fra! Jeg tar og imot meninger fra dere og kritikk! litt trangt inni garsjen siden det er 2biler der inne, så fikk ikke så bra bilde..
skrokkis Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 kom med bilder! koed.no har vel endel billige deler
ceikko Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Gav 3000 vist jeg ikke husker feil + litt deler han hadde kjøpt.. røverkjøp vill jeg si! Den har gått ca 300000, men er ikke så mye m tanka på at motoren er overhalet
ceikko Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 litt bilder fra i går, fikk skrud fast manifolden.. vi prøvde også å få presset på foringene, men var nesten helt umulig og få de på, noen som har en idee på va man kan gjøre? Litt randome bilder:
skrokkis Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 ser bra ut. se etter rust og anbefaler å pusse ned motorrommet når motoren førstes er ute.. er ofte "skjult" rust i skjøter der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå