Dhamree Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Litt flaut men har ikke lært meg å legge ut bilder her på bimmers enda (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jada, har vært nære på å ta panna mi et par ganger også, men jeg svinger unna som om det skulle gjelde både død og liv, når jeg ser hull/kuler i veien. Bilen min er lav, enda den bare er senka 40/40. Den har sikkert seget litt mer though. Får ikke en liten jekk under bunnpanna når jeg skal skifte olje, så må opp på 2*4. Men enda så har jeg ikke klart å knærte noen bunnpanner enda:) Du må nok bare kjøre litt roligere, og se lengre fremover på veien, sånn at du ser evt hinder. Mange som kjører laaave biler her i landet, og kan ikke tenke meg at samtlige av de bytter bunnpanner like ofte som vi andre bytter sokker:)Legg ut et bilde av bilen da, gjerne med noe for å vise avstanden fra bunnpanna og bakken. En flaske bremserens og en tube kjemisk metall i hanskerommet er trikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå