318MTDS Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei. Sparebøssa vår selges.. Har fått tilgang på annen bil så trenger den ikke lenger. Har aldri sviktet, har m-tech understell så er god å kjøre! Har orginal BMW telefon i midtkonsollen som virker! Bilen har rullet 306.000 km. En utrolig slitesterk bil, den fikk nye støtdempere og bremsecalipere + skiver bak i 2009. Den fikk også ny frontrute i 2009. Den starter og går alltid men har nok noen feil og mangler. Den ble forsen på eu-kontroll så ble avskiltet mens den sto utenfor hos verkstedet! her er feila fra eu-kontrollen. Varsellampe bremser lyser konstant 2`er feil Mer en 25 % Rust på ene skive forran 2`er feil Bremserør svekket pga rustangrep Foran side ut mot hjul, bak ved skjøt foran bakaksel og ut mot begge sider bak 2`er feil Bremseslange skadet, ytre høyre side bak 2`er feil ABS-Varsellampe indikerer feil ved systemet 2`er feil Stor slitasje i ytre endeledd 2`er feil Foraksel slakk i innfestninger bakre foring nedre bærearm begge foran. 2`er feil. Den har også skjeiv rygg på førersete + slitt sete. Dørtrekk på Passasjer siden fremme mangler ramma rundt dårhåndtaket.Trege hengsler på bakdørene. dørtrekket på bakluken mangler. Bakvisker er fjernet ( var defekt ) Noe rust er det, på bakluka og på panser spessielt. Har ikke planer om å tjene penger på bilen men selger den helst til noen som vil sette den i stand gjen å ikke bare bruke den som delebil Setter prisen til 20.000 da betaler eg årsavgiften.. Men er åpen for alle bud.. men under 10.000 da gidder eg ikke selge den... er ikke vert bryet =) Ligger på auto db så bilder kommer inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Flere bilder på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Link til auto db? Og hvor i norge står denne? Har i tilfelle planer om og sette den i stand så jeg kan bruke den som daglig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Link til auto db? Og hvor i norge står denne? Har i tilfelle planer om og sette den i stand så jeg kan bruke den som daglig bil.. 15 sek på autodb så fant jeg den... http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1282991&_cmd=similar&cb=8751.16453826158 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Bilen blir ikke solgt alikevell.. =) Kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Bilen selges nå alikevell. Ble påbegynt reprasjon for eu kontroll men tiden strekker ikke til.. Fikset av mangler til eu kontroll. 1.Bremseskiver og klosser fremme. 2 Bremserør skadet pga rust venstrefremme. Ordnet. 3.Begge bærebroene fremme skiftet. 4.Ytre endeledd skiftet begge sider fremme. Det aller meste av rust er tatt og grunnet / lakkert Mangler litt lakk på noen av rust punkta men alt er grunnet. Det gjenstår latterlig lite før den kan bli eu godkjent men begynner i ny arbeids situasjon så vil ikke få tid til å gjøre den ferdig... Det som gjenstår før ny EU kontroll er, 1.Nye sommerdekk, dei som står på er helt nedslitt. 2.Forhjulskontroll etter bytte av endeledd 3.Abs lys indikerer feil på systemet, kom oftere og oftere så til slutt sto den hele tiden.. kom spesielt ofte når det regnet.. mistenkte føler så kjøpte alle følerene nye, disse følger med. 4.Bremserør bak, fra og med skjøten og ut til hjula. Bremserør og t stykke følger også med... Det mener eg var alt, kan hende det var en blinklys pære som mangler det oransje laget med lakk.. Årsavgift er betalt! Bilen ble somsagt avskiltet pga manglende eu kontroll så avskiltningsgebyret er ikke betalt, blir vell betalt når en henter skilta. Selger den i den stand den står nå med disse feila for 12.000 ( brukte over 7000 kroner på deler nettopp... ) Motor og gir har fungert utmerket og bilen har somsagt også BMW telefon, Soltak, og rails.. ta kontakt.. 99 25 89 06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Folk må faen meg lære seg å slutte å kalle bilene sine for "M-Tech" bare pga de liksom skal ha ett M-tech understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Tosk. det står 318 TDS M-tech, da betyr det bare at bilen har m-tech understell, kaller den ikke for noe annet en det den er for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 HAHA... Merker det ikke er rom for diskusjon med deg. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Tosk. det står 318 TDS M-tech, da betyr det bare at bilen har m-tech understell, kaller den ikke for noe annet en det den er for det.. ? Blir ikke noe mer Mtech med ett mtech understell! Og skal sies at det som er minst Mtech med Mtech bilene, er understellet. Så vist jeg smeller i en M3 girkule i min 316i kan jeg jo kalle den BMW 316i M3?? Helt enig med Roge36r, møkk lei TOSKER (deg) som kaller bilene sine mtech uten at det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Så så! haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Dette er nok ikke det folk forbinder med mtech nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Det kunne ikke falt meg inn å bry meg mindre.. Vist du kjøper den for 12.000 skal eg heller redigerse annonsen til UTEN m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318MTDS Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå