NA Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Tar en opprydding på låven å selger derfor unna noe smårask som har blitt liggende, grunnet lagring er noen av delene veldig støvete på bildene. Selger også bensintank med pumpe til 600kr. Deler som er solgt!: Luftfilterboks Speedometer Bunnpanne Bakluke uten interiør, litt rust på kanten som vanlig på E-36 og ikke strøken i lakken.400kr Førerdør med speil og rute, heisemekanisme osv er tatt ut, litt rust på dørblad og under list.600kr V.dør bak med all innmat, man heis. Litt rust på dørblad. ikke helt strøken i lakk.600kr Frontvange.300kr Rute h.side foran 200kr Solgt Solgt Rattstamme med tenningslås og 2 nøkler.400kr Støpejernsmanifoiler M50.200kr Bremsekraftforsterker.300kr Hovedsylinder.300kr Resarvoar bremsevæske.150kr ABS enhet.500kr Pedalsett,brems/clutch og oppheng.250kr Vindusviskermotor.300kr Spylervæsletank med pumpe.100kr Solgt Liten plastbit borte på ene opphenget: Håndbrekk.50kr Deksel a/bstolpe.50kr Tverrstag til mellom rammevangene.100kr Sladrespeil.50kr Seler rund om bilen.500kr for alle Oppdaterer første post med ting som er solgt.
NA Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Første post oppdatert med mer info/deler
Mort-1 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Hallo. Ser du skal selge litt div bmw deler. Er det mye bulker på de dørene? er rusta synlig? Har bulka dørene mine, så skulle ha fått tak på noen som var bra og lakkert:) Bor ikke langt unna deg, ca 2timer. Mvh Morten
NA Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 har du innerskjerm VF og slanger fra servo? desverre ikke
NA Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Hallo. Ser du skal selge litt div bmw deler. Er det mye bulker på de dørene? er rusta synlig?Har bulka dørene mine, så skulle ha fått tak på noen som var bra og lakkert:) Bor ikke langt unna deg, ca 2timer. Mvh Morten Ikke betydelig bulkete nei, litt rust nederst på dørbladene ellers bra. kan sjekke opp litt nøyere for deg.
magnusble Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Hallo. Ser du skal selge litt div bmw deler. Er det mye bulker på de dørene? er rusta synlig?Har bulka dørene mine, så skulle ha fått tak på noen som var bra og lakkert:) Bor ikke langt unna deg, ca 2timer. Mvh Morten Framdøra har et lite flass i klarlakken midt på (synes på bilde), en liten liten rustflekk på nedre kant. Bakdøra har litt rust nederst som vist på bildene. Dørene er bare skylt med varmt vann, derfor fortsatt litt møkkete.(skjoldete)
Mort-1 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Ser kurant ut dette, skal lakkes opp igjen uansett. Er det muligheter til og komme nedover og kikke på de en dag? Vis du gidder og holde de igjen for meg til jeg har kikket? Håper dette ordner seg. Mvh Morten
NA Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Det er i orden vettu. Sender deg mob.nr. på PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå