Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det erstatter den nest bakerste potta med rør og anbefales på det varmeste da du nesten ikke vil høre forskjell viss du bestiller bare bakpotta :wink:

Blir akkurat passe gromlyd uten at det blir plagsomt inne i bilen, det er nå min erfaring med på E46 med sekser ivertfall :)

Skrevet
Har du Eisenmann bakpotte kan dette sterkt anbefales. Vil gi deg en del mer lyd som nevnt over her. :)

jeg har e39 med eisenmann bakpotte, sånn M5 look duplex opplegg. Ser ikke noe sånt til E39, går ut ifra at det ikke funker å bruke rør til E46? Og hvordan hadde det blitt med CO utslipp på EU kontroll dersom det går?.

Skrevet

Har foreløpig bare helt orginalt, men ønsker litt mer sekserlyd enn orginalt.

Blir det da merkbart mye bedre med bare sound-rohr, eller må jeg ha bakpotte samtidig?

Skrevet

forsto det sånn at det blei best lyd sammen med eisenmann bakpotte ja, uten jeg skal uttale meg om det helt sikkert. Noe fetere lyd vil det jo bli hvis du bytter ut mellompotta med rør.

Skrevet

Har hvert borti eisenmann potter flere ganger, hadde et 4rørs tidligere på 5ern min, har bestilt et til m3`en min, leveringsklar rundt april, men kjenner noen venner som har det på sin m3 og min vurdering er du smiler godt nok alene med potta, denne er grov nok, men skal du ha kraftigere saker kan man bruke supersprint sin mellomrør, det er rått setup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...