Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei. Jeg har en e36 318is 94-mod. På passasjer siden vil ikke ruten helt opp. Hva kan vere galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Relè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Er ikke det litt rart da ? Den går helt ned og nesten helt opp.. Vinduet funker som bare faen det. men vil ikke til topps! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Er litt merkelig ja, men har du kikket noe på mekanismen? Kan være noe bugg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nei, har ikke kikket på noe ennå! Skal se på det på verkstedet på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Japp! Vil nok komme langt på vei med et multimeter også kanskje, verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hehe, skal sjekke det opp Men er så rart synest jeg! Bare sånn plutselig. Jeg tok ned ruten, så ville ikke den helt opp .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Den var ikke fryst og ble liggende litt å "slure" før den løsna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 neinei, den sto på varmt verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Det som er moro med "gammal bil" Uforutsette ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Haha, sant det! Men kan trøste meg selv med att jeg får justerbart senkesett ut i uken som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Bare å glede seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå