Dirty Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Er på jakt etter dette bladet! Gatebil magasinet nr9 2008 som som vil selge meg det ? EDIT: er 2008 Hehe sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 skal sjekke om jeg har det, så skal du få det billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ta kontakt med meg da hvis ikke han finner det... Sålenge det ikke var en utgave med kjentsfolk i så kan du få det mot fraktkostnader. Regner med jeg har det siden jeg abonnerte på det før i tiden... EDIT: SKjønte nå etter å ha lest en annen salgstråd her hvorfor du vil ha bladet Gratulerer med feeet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 HEhe takk! tar kontakt med deg vis Morstan ikke finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hei, hadde ikke nummer ni:-( hadde to, fem, syv, åtte og ti:-( dessverre:-( kjøpt deg bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Er sikkert det som Tore er i, jeg har alle Gatebil bladene. Så jeg kan scanne inn i PDF og sende til deg viss du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 jeg har kanskje bladet, så kan vi jo se hva vi får til hvis jeg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Ser ut som -Roger- Ordner dette ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Eller så har jeg det muligens når du sa 08:-D ryddet i alle bladene i går:-) får si ifra om du ikke får av roger da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Sist endret av kjennern den Man Feb 28, 2011 18:30, endret 2 ganger. Hører vel hjemme i ønskes kjøpt delen. Det syns jeg nå det ikke er! skal man gå etter reglene her på forumet, så skal BMW deler og Biler i ØK. Her lurer jeg på om noen vet\har et bilblad jeg er på jakt etter. er vel faktisk 100% on topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå