Bompi88 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Er det noen som har de boltene som skal sitte på platen(holder caster stag osv) Trenger bare en da jeg uheldigvis knakk min ved å skru feil vei sefølgelig Plassen hvor boltene sitter er markert i rødt
Willersrud Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 gs bildeler eller din lokale bmw forhandler?
Bompi88 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Er ikke noe sånt her 36mil til nermeste bmw forhandler. Har ikke anelse om det er metrisk eller tomme gjenger på den heller. Prøvde å se på koed og schmiedmann men ikke noe lykke dær heller, er det noen som vet nummeret på de boltene?
stianler Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Garantert metrisk. Er ikke noe AmCar.. hehe Ring en BMW forhandler så kan de fortelle deg om the er M eller MF og hvilken dimensjon, så kan du kjøpe det på en hvilken som helst skruebutikk. Husk å kjøp skikkelig kvalitet: 10.9 eller bedre.
destroyy Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hva med å bare skru den ut, ta med på biltema eller en jernvare så får du sikkert en slik bolt ? Det er forresten M10X20 på e28, og mener det er m12x20 på e34
Bompi88 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Da stikker jeg med bolten til jærnvaren i morgen Takk for tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå