Jon Erik Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Noen som vet om forhandler i Oslo/Akershus som også monterer sett fra Hartge? S.Hafsmo: Endret trådtittel, vennligst brukt trådtittel som forklarer spørsmålet ditt.
Jon Erik Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Ingen som vet om noen? Hvor er nærmeste?
///M85 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Lær deg GOOGLE http://www.strandveienauto.no/hartge/index2.php
stianly Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Bare me heller e de veldig mange på bimmers som e hissige av se. Koffor ikke bare svare folk istede for å slenge me lippa
Magnus M Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Tviler på at så mange er hissige, men det må være lov til å si ifra i slike unødvendige tråder. Er trossalt bare 2 ord som skal til i google (hartge + norge) så har du svaret med en gang
Jon Erik Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Saken var jo at jeg ikke fant noen rundt Oslo/Akershus, derfor denne tråden. Tross alt hender det at det er firmaer som ordner ting som ikke ligger på Google.Så vidt jeg vet er det flere en strandveien auto som har hartge, men de kommer ikke opp på Google....Ikke minst greit om noen hadde noen erfaringer med firma..... Hva f....skal man med et forum hvis man ikke kan spørre om slikt? Og Magnus M, din egen tråd her, er vell også det DU kaller unødvendige tråder.: viewtopic.php?f=9&t=170133 Hva med Google?? Ligger der det.... Samme til ///M85 dette er din tråd viewtopic.php?f=1&t=182090 Bare og google det der, svaret ligger flerre 100 ganger hvis du bare googler spørsmålet om motorolje..... Må bare le, virker som noen bare må skrive noen hele tiden selv om de ikke har noe fornuftig å si....
Magnus M Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Var kanskje litt dramatisk av meg å kalle tråden for unødvendig, men det var for å poengtere inlegget til ///M85, da løsningen ligger 2 ord unna i google. Det gjelder absolutt ikke i tråden min, da jeg enda ikke har klart å skaffe de riktige klistremerkene etter mye roting og leiting på div sider hehe, men nok om det. Du har da fått svar på spørsmålet ditt
Jon Erik Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Var kanskje litt dramatisk av meg å kalle tråden for unødvendig, men det var for å poengtere inlegget til ///M85, da løsningen ligger 2 ord unna i google.Det gjelder absolutt ikke i tråden min, da jeg enda ikke har klart å skaffe de riktige klistremerkene etter mye roting og leiting på div sider hehe, men nok om det. Du har da fått svar på spørsmålet ditt Men løsning ligger ikke på google, har ikke lyst til å kjøre til Trondheim... Men forstår hva du mener....
///M85 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 lol.. så hissige folk er idag da. Jon.Erik Var ikke meningen å være frekk hvis du syntes det. Du får selvfølgelig skrive hva du vil på forumet, om du skriver noe usaklig eller jeg så er det opptil moderatorer å gjøre noe med det.
Remi Berg Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Så vidt meg bekjent er det Strandveien Auto som har agenturet for Hartge i Norge. Om du går inn www.hartge.no kommer du direkte til Strandveien Auto sin Hartge side. Om du drar til din nærmeste forhandler eller verksted du bruker og sier hva du er ute etter er jeg 99,9% sikre på at de kontakter norsk importør og skaffer rede på priser og leveringstid for deg. Er veldig mange spørsmål som er 110% umulige for folk på slike forum å svare på. I mange tilfeller er det raskeste og enkleste å kontakte nærmeste verksted/forhandler.
Jon Erik Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Bilia Fornebu De gjorde det ikke lengre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå