Pitstop Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hei Vi trenger en e30 med 4x100 boltsirkel til bildetaking av nye felger til GS Bildeler felgkatalogen, så om noen vil ha bilen sin på trykk så er dette en god mulighet Det vi er på utkikk etter er en rimelig strøken E30 som helst ikke er rød eller sort og i nærheten av Molde omeng Om det er touring,sedan,cab eller 2-dørs er ingen hindring....send bilder til Sondre@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 noen som vet om noen så tar vi også imot tips :-)'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 dirtydicky stiller sikkert opp når han har fått den nye bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 dirtydicky stiller sikkert opp når han har fått den nye bilen sin. Det er vel 5x120 på den? Trenger E30 med 4x100 boltsirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Jeg har en... Kan stille opp jeg, men bilen er ikke akkurat noe show bil. Mere en rat Holder på å få tak i senk til den, så kan jo være kult med strøkne felger å drit bil... Sånn som ståle30 hadde før Bilen er forresten sølv/grå tror jeg. Ellers har bror min en hvit stasjonsvogn, ser helt grei ut. Trenger også senk denne da... Også kan dere jo spørre Marius Haugen, han som vant peoples choice på mai treffet Skal mulig ut i fræna å se på en motor iløpet av kvelden så kan jo vise bilen hvis det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Send gjerne noen bilder av bilene Marius Haugen sin bil er desverre demontert både uten forhjulstilling og motor å blir holdt med selskap av den 3,2 m-tech bilen jeg bygde som også står med motoren ute..hehe Har hørt litt rundt med dem jeg kjenner som har E30, men alle er av en eller annen grunn demontert for modifiseringer..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Alle skrur ja, haha... holder på med en selv også Skal ta noen bilder jeg når jeg skal ut å lufte radiatoren etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg kan jo, men er ikke akkurat noe fryd for øyet enda.. Ellers vet jeg om en som har en dønn strøken is i Osloområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 En smule langt å kjøre derifra for å ta bilde av felger på en bil vel?? Dette er snakk om å ta bilde av bil i våre lokaler i Bud utenfor Molde/Møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Åja, sånn og forstå, trodde dere kunne ta bilder her nede også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Heen her på forumet har vell en ganske OK bil til slikt bruk? Grå med mtech 2 Hør med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Takker for tipset...skal sende han en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Da er biler funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå