Gå til innhold

E30 til fotoshoot GS Funnet :o)

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :D

Vi trenger en e30 med 4x100 boltsirkel til bildetaking av nye felger til GS Bildeler felgkatalogen, så om noen vil ha bilen sin på trykk så er dette en god mulighet :D

Det vi er på utkikk etter er en rimelig strøken E30 som helst ikke er rød eller sort og i nærheten av Molde omeng :D

Om det er touring,sedan,cab eller 2-dørs er ingen hindring....send bilder til Sondre@gsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en... Kan stille opp jeg, men bilen er ikke akkurat noe show bil. Mere en rat ;)

Holder på å få tak i senk til den, så kan jo være kult med strøkne felger å drit bil... Sånn som ståle30 hadde før :)

Bilen er forresten sølv/grå tror jeg.

Ellers har bror min en hvit stasjonsvogn, ser helt grei ut. Trenger også senk denne da...

Også kan dere jo spørre Marius Haugen, han som vant peoples choice på mai treffet :)

Skal mulig ut i fræna å se på en motor iløpet av kvelden så kan jo vise bilen hvis det er interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne noen bilder av bilene :D

Marius Haugen sin bil er desverre demontert både uten forhjulstilling og motor å blir holdt med selskap av den 3,2 m-tech bilen jeg bygde som også står med motoren ute..hehe :D

Har hørt litt rundt med dem jeg kjenner som har E30, men alle er av en eller annen grunn demontert for modifiseringer..hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...