baremats91 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 om du leser gjennom en gang til så står det at de 2 løse kablene skal kobles inn på motor ledningsnettet
Schwarz Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 om du leser gjennom en gang til så står det at de 2 løse kablene skal kobles inn på motor ledningsnettet 2 løse kabler til hva da? Dyse kontakten? Nå har du endret på ditt utsagn.. Først sa du klippe.. Nå er det koble.. Hva er problemet?
oleo Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 donjouan - Snakker med ham akkurat nå... og han er lovet inn på lager tidlig neste uke.
oleo Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Har ikke fått det enda og begynner bli litt lei her. Snakket med ham i forrige uke og leverandøren hadde lovet ham dem denne uken her. Han skulle ringe når han fikk det inn døra, men jeg har ikke fått den forløsende oppringingen enda. Han er litt fortvilet selv, spesielt da han lovet meg varene for flere uker siden.
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 han tok vell forskuddsbetalt også eller? han sa til meg at det kunne gå lenger tid, pga det begynte å bli tomt hos leverandør så det måtte produseres mere kitt, dermed ble det noe lenger leveringstid
oleo Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Ingen forhåndsbetaling... han har visst fått dem i dag... sender meg kittet på mandag.
donjouan Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 nei! så bra, lykke til med konvertering og bilen din:) jeg håper du kan legge ut noen bilder av konvertering hadde hvert spennende å se på bilder.
Muztang289 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Godt å høre! Film hvordan du bygger om så jeg kan bruke det som en pekefinger om jeg skal gjøre det selv jeg også.. Jeg kjører forsatt på 50%50% og ingen problemer.. Bilen går forsatt like fint og bra som før! Bedre toppfart også
oleo Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Tviler på at jeg får filmet selve ombyggingen... (jeg har bare to hender) Men bilder skal jeg få tatt
oleo Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Jeg venter og venter. Den skal være i posten... hvis den ikke dukker opp i morra så får jeg ringe ham igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå