M3 Yngve Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Passer E36 selene foran og bak fra E36 i en E30 ? Noe som vet noe om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Har tenkt på det selv, men har ikke funnet noe om det på nett. Henger meg på her i håp om at det kommer noen fornuftige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Ingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Hallo ? Ingen som har prøvd da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Lurer på dette enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kan jeg spørre hvorfor? Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Kan jeg spørre hvorfor?Sent from my Sensation using Tapatalk Bare for at mye lettere å få tak i strøkene seler til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Da er det greit:) Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Tenker du på lengde osv eller? Kan ikke helt se hvorfor det ikke skal passe. Muligens det kan bli knot i baksetet der du kan putte de inn i seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Har strøkene seler til E30 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå