MasterNik Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hei. I løp av siste uken har, eller siste par dagene har flere lyspærer på bilen min røket. Begge "kjørelysene" bak og ene bremselyset (om ikke begge nå) samt ene rygge lystet er gått. Dvs at bare blinklysene å ene ryggelyset + ene bremselyset fungerer nå. Om ingen av de har røket på siste kjøretur i dag, orka ikke sjekke Framme har tåkelyse vs og langlyset vs gått. Begge i løp av siste døgnet. Disse er forsåvidt nye (av ulike merker) og ikke kjørt med mer en 200-300 km. Her må det vell vær noe feil? Er ikke vits å gå å kjøpe nye lyspærer til hele bilen om de skal ryke igjen med en gang uansett så tenkte jeg skulle høre om noen her har opplevd samme problemet? Takker på forhånd for svar
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 målt spenninga? gjerne mens du ruser motoren og. kan hende spenningsregulatoren ikke er helt med.
todleif Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Spenninga på batteriet skal helst ikkje overstige 14,4v.
Olelink Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Som flere sier så høres det ut som spenningsregulatoren.
MasterNik Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Takk for svar Skal få målt spenningen så ser vi
MasterNik Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Har ikke fått målt. Men nå funker plutselig baklyktene etter lit dunking... Er bare ene rygge å ene bremselyse som trenge ny pære. Langlyset framme funker men lyser dårligere en det andre? Fant også grunnen til at ene tåkelyset ikke funker, ledningen, som var festet til kjørelyset var dotte av. Vet ikke akuratt hvor og hvordan disse var festet. Men da jeg la ledningene bortil koblingene til kjørelyset røyk det å, sikringen regner jeg med?? Må i allefall prøve å få orden på dette snarest da bilen skal legges ut for salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå