roten Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Hei. Har byttet bremser på bilen hele veien rundt. Men slitasje lyset lyser ennå. Er det noe jeg må resete eller? Takk på forhånd
Remi Berg Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Du har selvsagt også byttet slitasjefølere? Hvilken bil er det snakk om?
roten Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 er snakk om en e39. okei. da må jeg kjøpe nye følere og. hva er prisen på de? fikk ikke med følere da jeg kjøpte nye bremser
bjalle Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Reset av føler er tenning på i 30 sekunder,tenning av og start bilen.
kje Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Følerene kan du bare flytte over fra de gamle klossene om de er like hele. Har du ikke plugga i føleren vil du ikke bli kvitt lyset...
roten Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 bjalle skrev: Reset av føler er tenning på i 30 sekunder,tenning av og start bilen. Okei, takk for all info Følerne er koblet på, så de skal være tilkoblet. Men skal prøve å resete med tenningen
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 kje skrev: Følerene kan du bare flytte over fra de gamle klossene om de er like hele. Har du ikke plugga i føleren vil du ikke bli kvitt lyset... hvis man kobler av ledningen i koblingsboksen på innsiden av inneskjermen, lyser det fortsatt da? bare av ren nyskjerrighet
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Slitasjefølerne fungerer vel slik at de ligger mot jord hele tiden, helt til de blir slitt av og kretsen blir åpen. Da oppstår det feilmelding.
Bimmerfører Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 E24Bimmer628Csi skrev: Slitasjefølerne fungerer vel slik at de ligger mot jord hele tiden, helt til de blir slitt av og kretsen blir åpen. Da oppstår det feilmelding. OK Takk for svar, grunnen til at jeg spurte var fordi jeg kjørte på noen kvister hvorpå dette gjorde at den ene kabene røyk tvers av, og jeg vet jeg må bytte klosser til sommeren og hadde håpet jeg ikke behøvde å gjøre dette før jeg skal sette på sommerhjulene. Er jo litt typisk at dette skulle skje dagen etter at jeg byttet bremseslange, skivene (begge sider) og bremserør bak på høyre side. Og på fredag skal jeg på etterkontroll (EU) siden jeg fikk feil på rust på skiver og sprekk i slange høyre bak.
Margido Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Bare å jorde kontakten til varsleren så lyser ikke lampa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå