DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Har ikke bilde av det nei, men tror det kan bli litt tøft mener Anders_w på bimmers har noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Åja, sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Skal ta noen nye bilder til helga av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gjør det! Mye som gjenstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 skulle hatt ny frontplate, m tech 1 frontspoiler også er det noe rust i hjulbuene bak som skulle vært tatt vurderer også å skru av hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 og montere m tech 1 skjørtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Litt assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hmm, jeg har ikke sett denne i Harstad området enda? Å jeg snur meg etter ALLE bmw'er Er du ofte i harstad sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Har ikke fått lappen riktig ennå, men har vært i byen med denne et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 M tech girkule og recaro seter Beklager litt dårlige bilder .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå