tomboy Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Han som kjøpte min BMW 520d Touring E61 trengte mest mulig bakkeklaring, og bilen ble satt tilbake til orginal M-sport før levering. Har derfor et sett HARTGE sportsfjærer for salg. Fjærene har kun stått på bilen noen måneder og ca 4000 km. Har TÜV-godkjenning for fjærene til 5-serie Touring E61 520i og 520d. Dette er senkesett av veldig god kvalitet og gir en fantastisk kombinasjon av komfortabel og sportslig kjøreglede. Settet består av fjærer foran og to stag bak for nivåreguleringen. Ingen koding med BMW spesialverktøy trengs for å justere høyden bak. Selges for 2400,-. Nypris ca 3100,-. Ta kontakt på Tlf 40220462 eller E-post bmwm3@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nydelig E61! Free bump for sett som leverer tilnærmet perfekt klaring forann og bak i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jo, takk for det! Jeg synes også dette er helt perfekt senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har sendt deg mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsmartin80 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Ken som sell dissa setta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå