nikkenracing Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Har nå kjøpt ett nytt prosjekt, ikke så mye og gjøre denne gangen men det er litt småtteri Noen bilder av bilen sånn den var når jeg hentet den
nikkenracing Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 tatt en god vask, polert, bytter lykter, leppe og grill
bård Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Grattis med fin bil, samme farge som første coupeen jeg hadde, den ble forøvrig ombygd til M3 den også Mangler bare noen gromme felger denne..
nikkenracing Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Grattis med fin bil, samme farge som første coupeen jeg hadde, den ble forøvrig ombygd til M3 den ogsåMangler bare noen gromme felger denne.. takk for det skal legge ut bilde av dem nye felgene nå lakkerte nye BBS felger i dag bilder kommer
krtors Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Gratulerer med nydelig bil Liker oppgraderingene! Legg ut flere bilder
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Gratulerer med nydelig bil Liker oppgraderingene! Legg ut flere bilder takk for det kommer flere bilder i dag
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Da blir det montert justerbart K-sport senke sett har nesten nye bilistein dempere tilsags om noen vil kjøpe?
jakobm5 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Da blir det montert justerbart K-sport senke sett har nesten nye bilistein dempere tilsags om noen vil kjøpe? Blåsær du altså mr løken:) må kjøre fint no da med na bilen der:P ser fin ut,,,bra lakkerte felger også,,har like jeg som skulle vært lakkert grått senter på og du er herved annsatt
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Da blir det montert justerbart K-sport senke sett har nesten nye bilistein dempere tilsags om noen vil kjøpe? Blåsær du altså mr løken:) må kjøre fint no da med na bilen der:P ser fin ut,,,bra lakkerte felger også,,har like jeg som skulle vært lakkert grått senter på og du er herved annsatt takk for det hehe ja bare komme med felgene det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå