Gå til innhold

min sølv Bmw 318Ci :))

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig E46 Coupé! :applause:

Mulig jeg er fargeblind og dette kan kanskje tolkes som flisespikkeri, men for meg ser det ut som denne bilen er grå, ikke sølv.

Ja, jeg vet ikke hva fargen heter, men jeg og syns den er grå. Har ikke sitt mangen med samme farge, men har sitt noen M3er som er lik i fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Hvordan synes du motoren fungerer? Virker som en kvikk liten sak med 143hk.. Hvordan er forbruket ditt? Litt OT kanskje, men litt interessant å vite.. kanskje denne motoren er noe i en fremtidig bil til madamen.. hehe.. Må tilbake på Bmw serru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Hvordan synes du motoren fungerer? Virker som en kvikk liten sak med 143hk.. Hvordan er forbruket ditt? Litt OT kanskje, men litt interessant å vite.. kanskje denne motoren er noe i en fremtidig bil til madamen.. hehe.. Må tilbake på Bmw serru

Ja syns den er ganske sprekk! Liker gass responsen, den drar godt hele tiden. Føles ganske nye og sprekk.

Forbruke mitt vet jeg egentlig ikke. Jeg syns den bruker litt mye bensin hvis jeg kjører slik jeg vil. Men ellers kan jeg bruke 0.8 på mila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Trikset med soting er jo å ha et ekstra sett med ruter. Så hvis du blir stoppet, så er det bare å bytte ruter, vise bilen og bytte tilbake igjen :)

Går ikke det når jeg må stå der og rive det av foran purken! :lol: kjiipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :) Trikset med soting er jo å ha et ekstra sett med ruter. Så hvis du blir stoppet, så er det bare å bytte ruter, vise bilen og bytte tilbake igjen :)

Går ikke det når jeg må stå der og rive det av foran purken! :lol: kjiipt

Nei, da er det litt værre ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...