can92 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hei. Har kjøpt en m-fanger ( http://www.partsandretards.no/styling/a ... nger-e36_1 ) men sliter litt med montering.. bjelka som fangeren skal monteres på, er liksom for tjukk.. Bjelka skal jo mellom øverste del av fangeren, og de festene som stikker ut litt over der hvor man kan ha det gitteret. her er et bilde for å vise litt mer, bjelka skal inn der hvor jeg har de hvite strekene, men der passer den ikke.. blir for trangt ....... kan skaffe bedre bilder
Reintz Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hadde akkuratt samme problem med min kopi fanger fra GS. Hadde ikke sjangs til å få den bjelken inn, selvom GS mente den skulle passe rett in Endte med at jeg måtte fram med vinkelsliperen og kutta av 3-4cm av den bjelka
can92 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 såpass ja!jeg får min inn om jeg dytter hardt nok, men tviler veldig sterkt på at det er sånn den monteres noen som vet noe annet =
can92 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 prøvde igjen, er litt for trangt mellom festene på fangeren, for å få den inn mellom bjelka!! virkelig irriterende..
can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Opp. Trenger hjelp.. Er vel mange her inne som har byttet til m fanger
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Er mange som har måtte levere tilbake fangeren for at bjelka ikke passer også, når det er jalla-fanger Det er helt utrolig ræva passform på disse fangerne, så det er vel egentlig opp deg selv om du vil kappe i bjelken for å få den inn, eller levere den tilbake..
can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 er det ræva passformen på den fangeren? han jeg kjøpte den av sa jo at den hadde veldig bra passform! kjøpt hos partsandretards .. beste er vel å levere tilbake.. noen som har en bra uorginal fanger med bra passform de kan anbefale ?
ZhilleN Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Kjøpr orginal i steden, de kopigreiene er bare dritten i forhold..
can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Orginal koster jo 5000 kroen.. Var det eg betalte for foran bak og sideskjørt.. Men hva med sideskjørt og bakfanger? Er det mulighet for at det er dårlig passform på de også ?
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Det er som regel bjelken som ikke passer inn i framfangeren. Stort sett alle jalla merker sliter med dette, selv på min originale M5 fanger fra BMW var det litt dårlig passform på bjelken.. Har sett mange fangere fra GS også som ikke har passet i det hele tatt. Sideskjørt pleier som regel å passe greit, bakfangeren kan også krangle. Men som regel framfangeren som er verst.
can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Den er grei! Takk for svar.. Ringer til partsandretards imorgen å klager litt
Jan Tore Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Kjøpte kopifanger fra GSbildeler for et år siden. Den passet utmerket! Den var av typen med avtagbar leppe.
can92 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 min er også med avtagbar leppe, men passformen er ikke rett og slett dritt!
Rollerboy Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 kjøpte en fra trolltuning, den passet helt perfekt på bjelken, og ellers! sykt irriterende når det ikke passer... lakkert den også eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå