monskjellevoll Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Her er gliset mitt, en 320i. 2,2l med manuell gir. snart rullet 150000km Kjøpte bilen oktober 2010 og er veldig fornøyd. Planen var egentlig en e39 sedan, men etter mye om og men ente eg opp med en e46. Planer for bilen (når pengene strekker til) M-tech 2 front svarte nyrer (grill) tonede ruter svarte blikere fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Grattis! Skikkelig pen bil Sleng ut noen interiørbilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Velkommen til forumet, og gratulerer med ny bil.! E46 er ingen dum bil å kjøre, og med rekkesekser, så blir ikke kjøreopplevelsen verre akkurat Liker planene dine også, men kanskje føye på diskret senk? Den så litt høy ut, i alle fall bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Takk Takk På bilde er ser intriøret veldig lyst ut, men er mye mørkere..Blitsen som lyser allt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Velkommen til forumet, og gratulerer med ny bil.! E46 er ingen dum bil å kjøre, og med rekkesekser, så blir ikke kjøreopplevelsen verre akkurat Liker planene dine også, men kanskje føye på diskret senk? Den så litt høy ut, i alle fall bak +1 Hva med shadowline? Da skiller ikke chromlistene seg så mye ut hvis du skal ha svarte nyrer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Fint utgangspunkt dette her! 1: senkesett justerbart: 2500,- på salgsdelen på forumet 2: leppe forann/ m-tech fanger 3: krimskrams; sorte emblem, sort grill, mørke blinklys osv.. Denne får du knallstilig for ca 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Takk. Gøyt med respons. Har faktisk senkefjører liggende fikk med av foge eier. er ikke åpnet engang . mener de var 40-30 vis ikke eg husker feil. men vet ikke helt kossen de vil bli med bare fjærer. Vill ikke ødlegge kjøreegenskapene. Men skal teste di på til sessongen, så får eg se hvordan de blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Velkommen til forumet, og gratulerer med ny bil.! E46 er ingen dum bil å kjøre, og med rekkesekser, så blir ikke kjøreopplevelsen verre akkurat Liker planene dine også, men kanskje føye på diskret senk? Den så litt høy ut, i alle fall bak +1 Hva med shadowline? Da skiller ikke chromlistene seg så mye ut hvis du skal ha svarte nyrer også Ikke dumt med shadowline lister, men de koster fort noen lapper,og hadde ikke tenkt å bruke så penger på denne bilen. Men slett ikke dum ide:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gratis som medlem av bimmers Mons senk øydelegger ikke kjøreegenskapene på bilen bare forandrer dei... muligens meir hjulslitasje. ellers liker eg planene dine toning av rutene kan du no gjøre sjølv mens du venter på penger til skikkeleg tonong.. kjøp film på biltema eller clas olson. - eg hadde de på min å de funker ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 se her! Gratulerer, flott bil. Har lik bare i 1.9L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Syns du skal beholde chromelistene! Er ikke for mange e46 som har disse, og det kler dessuten svart bil godt. Min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Siden har har chrome/blanke felger er jeg veldig enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Pen eksemplar og godt utgangspunkt! Hvilken farge er det? Er vel ikke cosmosswartz? Her ser du hvor lite som skal til for å få en helt annen bil. Tenker da på m-tech2 fronten og uten cromen Kan ta vekk bildene om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Pen eksemplar og godt utgangspunkt! Hvilken farge er det? Er vel ikke cosmosswartz?Her ser du hvor lite som skal til for å få en helt annen bil. Tenker da på m-tech2 fronten og uten cromen Kan ta vekk bildene om ønskelig. Takk. Ja:) helt sinsykt kor mye finere bilene blir med m-tech2 front. Fin bil du har også satser på att min blir slik til sommeren:) husker ikke ka svart farge bilen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Da har eg fott somerlefsene på bimmeren, samt senkefjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå