eddyel Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Panser til E30 med litt ny lakk blir dette veldig bra! BMW merket henger på.. Gi bud, selges billig!!! panser kan leveres i oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddyel Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ingen som er interesserte i et panser? selges for slikt og ingen ting! må bort, men blir for dumt å kaste det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddyel Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Er det helt bulkfritt? hva tar du for det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddyel Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 En bitteliten bulk. Og det hvite på panseret som du ser på bilde er et lite hatt i lakken. Ikke bulk. Jeg fant et i bilens farge, derfor byttet jeg. Dette ga jeg 1000 for. Så har du en ca pris å gå ut i fra! 500-400 kanskje?? aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddyel Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 hoppopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddyel Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 ingen som trenger panser? nekter jeg å tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frikk Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 400 kr Henter i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå