icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Som temaet sier, så lufter jeg salg av sommerfelgene mine, om jeg får igjen greit for de.. Felgene har nye dekk, som er DYRE. Dunlop SP sport 9000. Bare disse kosta 8000,- 8,5x18 ET 13 med 235/40-18 10x18 ET 19 med 265/35-18 Navåpning er 74,1 så disse passer oxo rett på E39. Felgene har svart blankt senter, og har noen kantskrapinger.Ellers er felgene helt runde og ikke skakke. Kan få med TüV-papirer på dem om ønskelig, tilfelle du vil godkjenne disse i vognkortet på din bil.
PenguiN- Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Bytte mot 18" ACS type 4? Jeg har vinterdekk på dem som jeg ønsker å bruke på dine, så dekk beholder vi. Felgene er i god stand, men noe bruksriper osv er det! 8,5x18 ET 25 forann og bak! Bor i trondheim så vi kan møtes ganske kjapt og fikse dette!
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Heisann! Er nok dessverre ikke interessert i type 4. Har type 2 i 8,5x18 selv som jeg skal bruke. Beklager! Mvh
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Selge uten dekk? Dessverre så selges de kun komplett, da jeg ikke har noen andre felger jeg kan bruke dekka på. Mvh
Rayen Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Veldig skittene på bildene då...veldig vanskelig og se kor det er merker i di eller ikke.. ?? Ka forlanger du for disse?
hanskr Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Du som har kjøpt denne ja Gratulerer - kjempe fint eksemplar av e34 dette :=) korleis ser den ut under ? bilder
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Veldig skittene på bildene då...veldig vanskelig og se kor det er merker i di eller ikke.. ??Ka forlanger du for disse? Det du refererer til som skitten, er nok bare klarlakken som har sluppet. Felgene er ikke akkurat så møkkete på bildene, men kameraet er ikke det beste, så derfor kan det vel kanskje se ut som at de er skitne.. Jeg skal ha igjen 7000,- for felgene, ellers gidder jeg ikke kvitte meg med de! Selges de kun fordi jeg kunne tenkt meg noen andre felger, men får jeg ikke igjen såpass, med mer som nye dekk, så har jeg de heller liggende her! Mvh
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Du som har kjøpt denne ja Gratulerer - kjempe fint eksemplar av e34 dette :=) korleis ser den ut under ? bilder Ellers er vel denne sånn passe feilposta....!?!?
Rayen Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 okei.. då står eg nok over dessvere.. kan ikke bruke hjulene uansett skjønner du.. Lykke til med salget
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 okei.. då står eg nok over dessvere.. kan ikke bruke hjulene uansett skjønner du..Lykke til med salget Takk for det, men hvorfor i all verden vil du ha info og pris på noen felger når du legger ved kommentaren over her når du får pris......?
hanskr Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Du som har kjøpt denne ja Gratulerer - kjempe fint eksemplar av e34 dette :=) korleis ser den ut under ? bilder Ellers er vel denne sånn passe feilposta....!?!? Beklager Icemanm5
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Du som har kjøpt denne ja Gratulerer - kjempe fint eksemplar av e34 dette :=) korleis ser den ut under ? bilder Ellers er vel denne sånn passe feilposta....!?!? Beklager Icemanm5 No problem! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå