BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 (endret) bmw e36 316i sedan m43 motor, med kjede istede for reim. eu godkjent i desember 2010, da ble følgende gjort. -bytte av toppakning -plugger -termostat og termostat hus -nye væsker -lenkestag fram -hjul syl venstre bak -div eksos før bilen ble satt vekk og fiksa av meg ble nye fjører og dempere montert. bilen er tigth og fin. god teknisk stand. ikke strøken i lakk, eller interiør, men det er en fin bruks/vinter/ungdoms/student bil, da den er økonomisk og bruker lite. bilen kan til tider være treg å få startet ved varm motor, men har aldri vært noe problem for meg, alltid fått start uten å måtte skru. tror det er en føler som er gåen, den blir byttet så fort jeg har tid har strøkene angeleyes (hella) med hvite blink og mtech2 ratt liggende ønsker å selge eller bytte i annen bmw med større motor, kan ha feil og mangler, bør være kjørbar Mvh Endret November 4, 2023 av BMW E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå