Gå til innhold

e34 deadlock / deadbolt funksjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg trådløst sentrallås system, og skal til å koble opp dette, men lurer på om jeg skal koble opp låse-funksjonen som deadlock, eller bare vanlig låsing. Jeg vet hvordan jeg gjør det, men lurer på konsekvensene jeg får om batteriet lader seg ut. Kan jeg låse opp manuelt med nøkkelen ved deadlock uten strøm? Er det mekanisk eller bare elektrisk i f.eks førerdør?

Skrevet

Kjøpte det på ebay. Men det er altså ikke noe BMW greie. Det er et helt generelt system med låse, låse opp, og åpne bakluke knapp :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Car-Remote-Central-Lock-Locking-Kit-Keyless-Entry-50m-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem41572dd0eaQQitemZ280635494634QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Det er dette kittet. Det er det samme som er skrevet om her på forumet før. Huatai HT-188. :)

Lite spørsmål bare. Må jeg koble opp relé for blinklys-funksjonen og åpne bakluke funksjonen? Samt diode for å sperre strøm i å gå inn i boksen fra blinklys kretsen?

Skrevet

om bilen går tom for strøm mens den er låst i deadlock får du den ikke opp før du får koblet til strøm på en eller annen måte! dette har jeg selv prøvd desverre.. heldigvis var ikke skliplatene under motoren montert enda så jeg fikk jekket opp bilen og lurt på start kabler på jord (karroseri) og på +'en på starteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...