Fixfax Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 var ute og satt på porsche bremsene, og oppdaget at skiv kommer nesten innat styrekula :s
Fixfax Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 ja og lurte jo egentlig på om noen hadde tips da, kan jo ikke akkurat være sånn?
FrodeM Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Du må ha m3 fjærbein, og noen spesialadaptere i bunnen som flytter styrekula.
Fixfax Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Tenkte på og space skiva, men da må jeg jo flytte caliptern også, da må jeg jo frese adapteren :s men hvorfor m3 fjærbein, hva skal det hjelpe?
winchester Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Tenkte på og space skiva, men da må jeg jo flytte caliptern også, da må jeg jo frese adapteren :s men hvorfor m3 fjærbein, hva skal det hjelpe? Skrudd bunn, med spesialadapter.
janerik171187 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 var ute og satt på porsche bremsene, og oppdaget at skiv kommer nesten innat styrekula :s nesten inntil eller intill? stor forskjell, så lenge den ikke er nær ved full sving noen veier så erre jo greit. bilder hjelper og evnt
Fixfax Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 sendt mail til 300mm.de er dems kit, kansje de har noen svar. Nesten inntil, snakker under 1mm, blir avstanden større når hjula er belsasta? skal teste og jegge opp under bærekula og se. har jo heller ingen bremseskjold så skulle gjerne hatt litt plass
Fixfax Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 fikk mail av 300mm.de skal være 1mm spcer bak skiva ja, kunne også bruke 2mm om man ville
Fixfax Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 får forresten spacere fra 300mm.de uten at det koster meg 1 krone, kan anbefale og handle derfra
Halbakken Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Har du fått montert det og sjekka at det funker eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå