pål Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hei, søskenbarnet mitt driver å ser etter førstebil, fant denne på nett i dag, noen som kjenner til denne? Eller har noen meninger ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26993516 Pål Espen
TM custom Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 ser jo ganske strøken ut til tross for hvor langt den har gått
sexeren Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hei, søskenbarnet mitt driver å ser etter førstebil, fant denne på nett i dag, noen som kjenner til denne? Eller har noen meninger ?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26993516 Pål Espen Så ut som en bra bil for pengene den. En del som er blitt gjort med bilen også.
pål Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Synes den så grei ut selv, men har ikke stor peiling e36.
hao Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Tror du gjør et bra kjøp på denne. Virker på meg som rimelig for en meget pen bil som også virker bra teknisk EU godkjent i februar også De sorte felgene tror jeg kan sendes inn til gjenvinning eller noe sånt Bor 40 min unna hvis det er noe som skal sjekkes el. Men det er vel et par Stjørdalinger til her inne også
Joher Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Så veldig bra ut ja... Langt? Bilen er snart 20 år, så kilometerstanden er mer realistisk enn alle de andre E36ne som er tilsalgs omkring
hao Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 hei, æ e søskenbarne te pål, bur på levang æ å Hei og velkommen til Bimmer Hvis det er av interesse så har jeg en likedan 325 IA 91 mod til samme pris
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Jeg bor bare et par km unna selgeren ifølge annonsen, Så bare gi besked hvis du vil jeg skal stikke og seover bilen for deg
knut arne Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 hei, æ e søskenbarne te pål, bur på levang æ å Hei og velkommen til Bimmer Hvis det er av interesse så har jeg en likedan 325 IA 91 mod til samme pris har du link te biln?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå