beyeren Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hei, Jeg har en hel e30 320i 2 dørt av ukjent årsmod som ligger i deler i garasjen og tar plass. Noe av delene jeg kommer på som ligger klart: Diff, husker ikke helt hvilken Getrag 260 kasse Venstre dør med glass og trekk Høyre dør med glass og trekk Bagasje luke 2 Panser Forstilling rattstamme Kveltrebur, må sveises såklart Dørpakkninger Alle slags tanker i motorrom Bakrute, Sideruter bak Baksete // Nyrer og grill 2stk luft filter 1stk luftmengdemåler Orginal oljekjøler Håndbrekk vaier begge sider, ny Røyr til varmeapparatet Slanger Fjører og fjørputer av ukjent merke, muligens orginalt. elnett, ukjent stand 320 takluke (Med pakkning) innerskjermer forran angel eyes vanlige lykter baklykter bremsekraft forsterker 2stk speil orginale motorfester ++++++ Og jeg har en hel og fin e34 91 mod som skal strippes. Noe skal beholdes men resten skal vekk. E34 delene står enda på bilen så dere sier bare i fra om hva som ønskes så skal jeg demontere. (E34 Felgene kan evt byttes i e30 felger) Her er vertfall e34`en Annet Jeg er også på utskikk etter begge demperene bak på e34, og uorginal frontfanger til e30 i Diamantsvart/svart. Men det går også i alle andre farger også vis ikke Har også fremseter som jeg er nokk så sikker på er fra e36 i tøy, Ikke slitte. Så får vi se hva interesse folkens har. Mvh Beyeren
krabbo86 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 hei er det automat eller manuell gear i den bilen?
beyeren Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Er manuell i e 34 men motor er desverre solgt. Men har en bedrag 260 kasse fra e30en
RF91 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 er delene til e30 fra 4 dørs? Samme spør jeg om. Er ikke interessert i interiør fra coupe
beyeren Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Pris på felgene til e34`en ? Bare til og komme med bud, er veldig strøkne, med 255 bak
beyeren Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Har du skinnstoler og baksete til E30? Har desverre ikke stoler forran men har tøy baksete vis det er noe du vill ha?
beyeren Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 er delene til e30 fra 4 dørs? Samme spør jeg om. Er ikke interessert i interiør fra coupe E30`en var 2dørt Er det hele intriøre det er snakk om ?
beyeren Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Kan tillføye at jeg har helt kveltrebur til e30`en, Alle rør skal være tilbøyd og klar for påsveising
RF91 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 er delene til e30 fra 4 dørs? Samme spør jeg om. Er ikke interessert i interiør fra coupe E30`en var 2dørt Er det hele intriøre det er snakk om ? Var snakk om stoler og baksete. Men da i skinn og fra 4dørs Dørpaneler har jeg. Så jeg er nok ikke interessert likevel
beyeren Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Bumper denne og ser om det er mer interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå