Pal Ostgard Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Er det noen som har vært borti at displayet til klimakontrollen blir plutselig helt dødt? Vifta går heller ikke da. Fungerte helt fint da jeg stoppet bilen,men neste gang jeg startet var det dødt. Etter bilen hadde gått en stund begynnte det å fungere,men ved neste oppstart var det helt dødt igjen...
WilliamsF1 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Er det noen som har vært borti at displayet til klimakontrollen blir plutselig helt dødt? Vifta går heller ikke da. Fungerte helt fint da jeg stoppet bilen,men neste gang jeg startet var det dødt. Etter bilen hadde gått en stund begynnte det å fungere,men ved neste oppstart var det helt dødt igjen... Kommer og går den? Jeg hadde det der på min E36 328. Det var styreenheten som var gåen. Der er kommet ny versjon med mye bedre innmat (hvis E39 bruker samme innmat som E36 gjorde). Vet det ikke er helt samme enhet, men flere av kretskortene i den kan være det samme? Dette var et problem BMW kjente godt til på E36. Derfor de hadde lansert en ny erstatningsenhet. Hos meg kom og gikk den som sagt. Kunne være borte i timesvis, så plutselig våkne igjen. Den originale enheten var enda til salgs for 4500,- , mens den nye forbedrede kostet 2200. (sikkert fordi den opprinnelige ikke var i produksjon lenger at den var mye dyrere). Erstaningen kom uten knappene, så de måtte flyttes over fra den gamle defekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå