bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 en 2002mod bmw 320CI 2.2l som ble importert fra Tyskland i 2004. kjørt 11111km per dags dato og har en uvanlig/sjelden original farge. Montert så langt: m3 front, performance KN luftfilter, Supersprint anlegg hele veien (manifold-ende), 2x katalysator for å få det godkjent, AC shnitzer spegl, vindusenker, liten vinge m/ bremselys, byttet lister til sølv, Pioneer cd spiller, båra og slissa bremser forran med redstuff klosser framme og bak, gule koni, flere bilder kommer planer framover: bytte pærer: halogen (xenon look) kjøre lys (super white) parklys (xenon look pære med angel ayes i tillegg) angel eyes(bestilt) smoked led baklykter(bestilt) kicker forsterker og pioneer sub samt nytt frontsett (ligger heima) sota ruter ( ) omlakkering ( ) (til sommaren) nye svarte kant felger med polert kant ( ) (trenger å selge di jeg har først) lambo dører (?) CSL-look bakluke ( ) 4-rørs ende potter ( ) (typ Einsmann) kommer ikke på mer akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Nydelig bil..Knallpen farge. Har ikke sett denne fargen før tror jeg. Kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Nydelig bil..Knallpen farge. Har ikke sett denne fargen før tror jeg. Kledde bilen godt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 jeg er blitt fortalt at det er eneste 320 i norge med den farge men vet ikke om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 selger di felgane btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjempefin! Er det technoviolette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Tourmaline Violet eller noe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 lyktene er komt, hente di på fredag når jeg kommer heim, bestilt m3 bakluka og kanskje m3 eksos og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 baklykter montert samt nye lys pærer framme. noen i hordaland eller område med peiling på montering av angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 pen bil, bilder av lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 kommer senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Csl-look bakluke kom i posten idag:) innsiden på bilen nye ledbaklykter på, dårlig bildet (det viser feil på displayet:S noen vet hvorfor?) Blå led parklys, hvite tåkelys. (endå et dårlig bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 jeg er blitt fortalt at det er eneste 320 i norge med den farge men vet ikke om det stemmer Det kan muligens hende at det er den eneste 320ci'n med denne farven, men jeg vet om to 323ci som har den også dessverre... nye ledbaklykter på, dårlig bildet (det viser feil på displayet:S noen vet hvorfor?) Det er fordi led lyktene trekekr mye mindre strøm enn de orginale lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 vurderes sterkt! bare i svart polished eller chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Fin bil Stygge felger i siste post. Koble inn en motstand på baklyktene så slipper du varsellyset. Du slipper å ødelegge noe, og på samme tid fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå