pål Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Hei, lurer på et par ting da jeg ikke har bilen min hjemme. Noen som husker om det er en sånn "tauehempe" i fronten på E30 facelift, eller om det er en til å skru inn? Noen som husker størrelsen på torxen til girkassa på b20 ? Skal hente bil å deler i Nord Norge til helga, så må vite størrelsen på torxen for å dele kassa fra motor. Og skal ha bilen på flakbil til Narvik. Vil helst slippe dra den opp etter bære bro eller lignende. om det er for glatt å kjøre den på.
E30-328 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Det skal være en krok til å skru inn under et lite deksel på fangeren, husker ikke dim på torxen
Leo Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Her sto det bilde med tekst med hvor er hva og størrelse http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=10
pål Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Takk, noen i østlandsområdet som har en tauekrok til e 30 å låne meg ?
janerik171187 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Takk, noen i østlandsområdet som har en tauekrok til e 30 å låne meg ? jeg har om du kommer å henter imorra i rakkestad (ca ved rudskogen) i verkstedet mitt der, evnt sarpsborg (solli) på kvelden kan sikkert låne deg et torx sett og så har du det du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå