PerGunnar Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Jeg tok knekken på ute temp føleren når jeg kjørte på en isklump i vinter. Har byttet ut den gamle( ny føler, kontakt, kabelsko og kabler) men den viser fremdeles -40. Noen som har opplevd lignende? Har prøvd å fulgt kablene for å finne brudd lenger oppe, men alt ser fint ut.
roveen Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Har du hatt den nye lenge tilkoblet? Hadde samme prob på min E39, det tok en stund før tempen begynte å stige pga -40 er det laveste bilen kan vise. Så jeg trodde den nye temp føleren var ødelagt helt til den kom etter en stund.
PerGunnar Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Hvor lang tid snakker vi da? Fikk den først bytta på verksted samtidig som jeg bytta dempere. Da viste den det samme i en uke. Synst det såg litt tvilsomt ut det de hadde gjort så jeg prøvde å koble den opp på nytt nå. Er akkurat ferdig, men den viser -40 enda..
roveen Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Ok. Nei ikke så lenge. Da er det nok noe annet som er galt.
Skruern Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Måleren viser at det fremdeles er brudd i kretsen,prøv å koble fra sensorkretsen og heng på et ohmmeter for å lokalisere hvilken side bruddet ligger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå