Runar-CSi Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Jeg har litt forskjellig deler til E24 liggende igjen. Ett komplett sett med dørtrekk og sidebekledninger bak i beige, dette er til modeller før -81. Har mulig i svart også. En midkonsoll i beige. B-Stolpe deksler i beige skinn. Forskjellige deler til baklykter. Flere konsoller over handbrekk, disse er blå. Deksel under ratt i blått. Hanskerom i blått. Ett par nyrer og griller rundt lyktene. Noen orange blinklys foran. En blå hattehylle og noen høytaler deksel på hatehylle. Ett midtarmlene bak i blått skinn. Ett sett med Zender sideskjørt. Ett par sett med chrome dørteskel lister. Ett chrome elektrisk speil. To instrument, ett med miles og ett med km. Dino ratt med boss. Passer 1981 635. Og sikkert noen småting til... GI BUD!
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Ingen som trenger noe? Litt ille å hive sånne deler og da...:-/
Runar-CSi Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Nei men jeg har ett Dino ratt med boss som passer 81 E24 iallefall... Det kan jo være ganske sjelden vare....
rolfi Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Pris på baklykter (helst bare glassene, om du selger de løst) og på et sett nyrer som ser bra ut?
Runar-CSi Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 har du bilde? skulle hatt til min e12 Ska sjå ka i finn, det e lakkert i samme fager som bilen min va men det e nå en enkel sak og endre på....
Runar-CSi Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Pris på baklykter (helst bare glassene, om du selger de løst) og på et sett nyrer som ser bra ut? Hmm... greiest og selge hele lyktene som ett komplett sett vel? Ser faktisk nå at de er jo sinnsykt dyrt med nye! Kom med bud evt.... Jeg ska se over nyrene og kunne jo prøvd og tatt noen bilder...
challenger Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Hei! Jeg ser gjerne bilder av typen høyttalerdeksler du har til hattehylla?
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Jeg mener det er helt standard.... mulig noen har gitter og... skal sjekke litt nærmere...
FredrikE24 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Kjøper komplette baklykter av deg, pris? Midtkonsollen tilhører facelift modell? Er også interisert i dørterskel-lister!!
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Alle deler selgs til høyeste bud... Jeg har ikke bruk for de og det hadde jo vært greit å fått ruddet opp i lageret så man evt får plass til noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå