challenger Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Kan by deg kr. 300,- for de blå og svarte høyttalerdekslene sammen. Vil du bekrefte at innfestingene er uskadete, i tilfelle?
Runar-CSi Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Det skal de være men jeg kan jo ta en kikk på de... de er jo skrudd så det skal jo noe til at det er ødelagt...
Stephan.s Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Ikke bestemt deg for å selge baklyktene enda? Fram til når går evt. budrundene?
Runar-CSi Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Joda baklykter kan selges, jeg har 3stk av de innvendige delene, et glass til hver side og en chrome ring rundt lykta på utsiden. Altså en komplett lykt, en som mangler chromringen på utsiden og en ekstra bakdel.
FredrikE24 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Kjøper gjerne bare innmaten i baklyktene da det er de jeg strengt tatt trenger!
Runar-CSi Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Jeg skal oppdatere denne tråden litt ila helga. Har ikke hat ttid til dette i det siste...
Gjest Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Er nyrene solgt!..ga deg et bud du sa ja, du skulle bare sjekke litt. ER de solgt så er det ok, hvis ikke så tar jeg de.
Runar-CSi Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Ingenting er solgt da jeg ikke har hatt mulighet til å gjøre noe med de budene som er kommet, håper å få gjort det om ikke så lenge...
mrtn Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hva med zender sideskjørta da, ikke solgt de heller? Isf, hvordan er tilstand på de, skader og evt lakk?
Gjest Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 ...Hva er det som feiler deg da mann!!!!! Du har nok av kjøpere på den gammle dritten du har lagt ut for salg, men du vill ikke selge til noen som byr deg penger for det?... men viss ingen vil kjøpe det blir det kastet som du sier selv. .....HALLOOOO
FredrikE24 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Ettersom jeg har klart å knuse et baklysglass på kjerra mi, så er jeg ute etter baklyktene dine. Hvor mye skal du ha for det? Har gitt deg bud før.. Lurer også på om du har gummilistene som skal rundt dørene/vinduene, disse tetter vinduene. Har du disse i god stand? Sliter mye med vindsus i kupe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå