Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt tid til dette og ber om forståelse til det, jeg holder på og pusse opp et hus på 250m2 over 3 etasjer der alt skal være ferdig til begynnelsen av september da det ventes familieforøkelse. En kan trygt si at jeg har nok og henge fingrene i og har ikke hatt tid til å være så mye her inne....

Hva med zender sideskjørta da, ikke solgt de heller?

Isf, hvordan er tilstand på de, skader og evt lakk?

Ikke solgt på den måten at jeg har ikke fått pengene for de enda men det er en kompis som har de og han har sagt han skal ha de, burde kansje høre med han om han har tenkt å betale eller om jeg skal selge de til noen andre... :roll:

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er nyrene solgt!..ga deg et bud du sa ja, du skulle bare sjekke litt. ER de solgt så er det ok, hvis ikke så tar jeg de.

Nyrene er ikke solgt, du gav meg et bud ja og det er OK, nyrene er mest sansylig over 20 år gamle men de ser grei ut, som jeg sa til deg var det en liten "skade" på den ene som vises på dette bildet:

iyv5s2fxh1tcm6nxal4k.jpg

Det er sikker noen som lett kan fikses på...

Dersom du fortsatt vil ha de så skal jeg få sendt de til deg...;-)

Skrevet
Ettersom jeg har klart å knuse et baklysglass på kjerra mi, så er jeg ute etter baklyktene dine. Hvor mye skal du ha for det?

Har gitt deg bud før..

Lurer også på om du har gummilistene som skal rundt dørene/vinduene, disse tetter vinduene. Har du disse i god stand? Sliter mye med vindsus i kupe..

Jeg har ikke noen dørpakninger osv da de ikke var noe å ta vare på mener jeg... De blir jo utsatt for slitasje hver gang en åpner dør eller vindu så jeg trur det er tryggest å kjøpe nye fremfor å prøve seg med noen som er 20-30 år gamle...

Jeg har det jeg har skrevet tidligere av deler til baklykter, alt selges helst samlet da det er dumt å sitte igjen med enkeltdeler av det. Lykteglassene skal være hele og greie men de er jo sikker ganske mange år de og så de er ikke som nye. Det samme gjelder resten av delene, de har kun ligget lagret siste 10 åra...

Alt til baklyktene 1700,-

Ville du også ha de sorte hattehylle dekslene? Eller skal jeg sende de til han andre som har bydd på de?

Skrevet
Kan by deg kr. 300,- for de blå og svarte høyttalerdekslene sammen. Vil du bekrefte at innfestingene er uskadete, i tilfelle?

Det skal de være, men jeg må få bekreftet at han som ville ha de sorte ikke skal ha de før jeg evt kan selge de til deg...

Skrevet
Er nyrene solgt!..ga deg et bud du sa ja, du skulle bare sjekke litt. ER de solgt så er det ok, hvis ikke så tar jeg de.

Nyrene er ikke solgt, du gav meg et bud ja og det er OK, nyrene er mest sansylig over 20 år gamle men de ser grei ut, som jeg sa til deg var det en liten "skade" på den ene som vises på dette bildet:

iyv5s2fxh1tcm6nxal4k.jpg

Det er sikker noen som lett kan fikses på...

Dersom du fortsatt vil ha de så skal jeg få sendt de til deg...;-)

Hei igjenn...svarte deg på epost men er ikke sikker om du fikk den. Jeg kjøper nyrene av deg, send de så fort du kan. mvh willy

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Henting kan vi alltids få til ja - om ikke annet så kan jeg sikkert få en kjenning i Molde til å fixe det.

Det som er mest interessant er midtkonsollen.

Med en god pris på blinklys fremme så kan det fort bli interessant også. Send gjerne en PM som svar.

Skrevet

Gi meg et bud på PM du så blir vi sikkert enige. Om du har en som kan hente det er jo det litt mindre styr for min del men det kan sendes om det må..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...