E30 Ole Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Heisann! Holder nå på med å ta ned bakstillinga på e30'n, og har nå problemer med at det virker som om den henger igjen i foringen på v.s. Noen som har noen erfaringer eller tips? mvh Ole Henrik
Hans Wilhelm Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 5-56/WD40 eller lignende ned langs bolten i foringen.
R Andersen Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Slå og bend med jernstang/brekk, så kommer den plutselig..
E30 Ole Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Fikk omsider ned bakstillinga ! men nå sitter de metallhylsene igjen på bolten... Noen som veit å få av dem? =p
janerik171187 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Fikk omsider ned bakstillinga ! men nå sitter de metallhylsene igjen på bolten... Noen som veit å få av dem? =p sitter igjen oppi bilen? bolten kan du banke oppover inn i baksetet vet du, (husk å ta ut sitteputa først) jeg hadde ivaffall problem med at noe av metallhylsasatt fast i bilen ennå, og da er det bare å stå der å banke med hoggjern (bruk et som er kast fra før) og div andre små kappe\file redskaper for å kappe den i filler.
Rogern Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Bank opp bolten og ta den ut, deretter er det bare å stikke noe langt av stål opp i hullet og vri fra side til side så kommer den med engang
TurboLag Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Evnt bruk ei stor vannpumpetang eller vicegrip og bare vri på aluhylsa til den løsner
SSM Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg banka bolten opp og tok den ut, så mata jeg på med luftmeisel. Gikk 3 sekund så var aluen vekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå