Myrvangen Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 hehe:) Nope, de forblir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Koble ut parklyspærene dine og kjør med parklys i blinklys, det kler den der bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Hehe, orker ikke den feilmeldinga i dashen hele tida men er jo en fin effekt å koble ut for å ta bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Flott bil Kim Sverige tur i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Blir sverige tur i slutten av mai Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hehe, det blir morro! Får se om du henger på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Samla massevis av BMW'r å reist avgårde hadde vært driit tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Det får vi sikkert ordna på et vis Skal du kjøre selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Skal såklart kjøre selv`!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Blir ikke du 17 nå snart a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 18 iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 US-style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Fin coupe du har Behold blink lysa! Sikler litt etter denne fortiden jeg så: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27269811 Kanskje du skulle "hermet" litt etter den ;o Når det gjelder xenon lykter så koster de 8800 hos gs nå, stykke!! eller rundt 3600 for stykke som jeg fikk bud hos hugger. Kan gjøre det samme med lyktene som jeg gjorde kostet meg 800kr, heelt orginalt og faktisk har beskrevet hva jeg gjorde på topicet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Hadde vært fint med litt M-tech på den, men må prioritere å betale bilen før jeg begynner med eventuell styling. Den finn.no bilen du linka til så jo bra ut bortsett fra eksosen og interiøret Men en vakker dag når jeg får inn litt ekstra med kronasjer skal jeg begynne med å bytte lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå